نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی؛

زنان ایرانی در همه صحنه‌های تاریخی از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز پا به پای مردان نقش‌آفرین بوده‌اند

جت الاسلام میثم فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه زنان ایرانی در همه صحنه‌های تاریخی به ویژه از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز پا به پای مردان نقش‌آفرین بوده‌اند.
زنان ایرانی در همه صحنه‌های تاریخی از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز پا به پای مردان نقش‌آفرین بوده‌اند
1402/11/20 - 09:25
تاریخ و ساعت خبر:
189897
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بمناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، همایش بزرگ "بانوان تاریخ ساز " با حضور مادران معظم شهداء و بانوان و دختران ولایتمدار در مصلی مام خمینی(ره) شهرستان سلماس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام میثم فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه زنان ایرانی در همه صحنه‌های تاریخی به ویژه از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز پا به پای مردان نقش‌آفرین بوده‌اند، اظهار کرد: نکته سنجی، موقعیت شناسی و باور دینی زنان ایران اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و زنان ایرانی با تکیه بر این روحیات همواره در صحنه‌های مختلف حضور موثر داشته‌اند.
وی یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی و بدخواهان نظام اسلامی ببا به راه انداختن جنگ نرم و با استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای و با صرف هزینه‌های میلیاردی تلاش می‌کنند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.
حجت الاسلام فیاضی خاطرنشان کرد: دشمنان با ایران مستقل قوی و قدرتمند مخالف هستند و برای همین بر علیه ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی شیطنت می‌کنند. شیطنت‌های اخیردشمنان ملت ایران در آستانه انتخابات برای جلوگیری از شتاب توسعه ایران اسلامی است و این در حالی است که ملت بصیر ایران اعم از زن و مرد در همه حال پشتیبان نظام و انقلاب هستند.


انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش، بانوان، تاریخ ساز، سلماس، دهه فجر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو