یادداشت:

نقش بانوان در انتخابات کشور چیست؟

یکی از دست آوردهای مهم انقلاب اسلامی، جایگاه واقعی زنان را در جامعه مشخص کرد و از نگاه ابزاری به زنان برای جلب توجه در تبلیعات و یا صرفا لذت جویی، خارج کرد، و به عنوان یک مادر و یک همسر و یک نیروی برابر با مردان و موثر در مسیر تکامل انسانیت معرفی کرد. علی رغم همه تبلیغات مسموم رسانه های غربی، و با استفاده از اصطلاحات زیبا و جذاب مانند آزادی و برابری جنسیتی در پی انحراف در مسیر درست بانوان پس از انقلاب اسلامی بوده و هستند
نقش بانوان در انتخابات کشور چیست؟
1402/11/21 - 11:49
تاریخ و ساعت خبر:
189925
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از کرمان: محمود زارعی فعال فرهنگی در یادداشتی نوشت: یکی از دست آوردهای مهم انقلاب اسلامی، جایگاه واقعی زنان را در جامعه مشخص کرد و از نگاه ابزاری به زنان برای جلب توجه در تبلیعات و یا صرفا لذت جویی، خارج کرد، و به عنوان یک مادر و یک همسر و یک نیروی برابر با مردان و موثر در مسیر تکامل انسانیت معرفی کرد. علی رغم همه تبلیغات مسموم رسانه های غربی، و با استفاده از اصطلاحات زیبا و جذاب مانند آزادی و برابری جنسیتی در پی انحراف در مسیر درست بانوان پس از انقلاب اسلامی بوده و هستند و لکن اکثریت زنان جامعه اسلامی ایران به خوبی نقش خود را با رعایت شئونات اسلامی و هویت واقعی در خانواده و سپس در اجتماع ایفا کرده و حتی الگوهای سالم و مجسم برای سایر زنان حتی در سطح بین المللی شده اند امروز زنان دانشمند، ورزشکار و حتی بعنوان مدیران موفق زیادی داریم.
زارعی افزود:از وظایف زنان متدین و انقلابی و پرورش یافته ی در مکتب امام خمینی ره هم انتظار هست تا در مواقع حساس مانند انتخابات پیش رو باز نقش موثر خود را هم با حضور در رای دادن و هم ترغیب خانواده و اطرافیان به حضور در انتخابات برگ زرین دیگری را بیافرینند، حرف بانوان برای همسران و فرزندان موثر است و حتی در نقش تبیین حقایق معنوی نظام اسلامی و صبوری در برابر مشکلات می توانند در بالا بردن مشارکت در انتخابات نقش ایفا کنند.
وی گفت:بانوان به خوبی می دانند انتخاب هم حق هر فرد است و هم تکلیف قانونی و شرعی است. اگر کسی پا روی حق خود بگذارد حتما منطقی نیست و از طرفی عدم مشارکت در انتخابات، به تکلیف قانونی و شرعی عمل نشده است، و لذا زنان و بانوان محترم با تشویق خانواده و اطرافیان به انجام تکلیف الهی، می دانند هر رای در انتخابات یک تیری است بر قلب دشمنان و موجب امنیت کشور می شود، اگر دشمن از توطئه های خود تا کنون نتیجه نگرفته به دلیل حضور ملت در صحنه ها و مواقع حساس مانند انتخابات است.
زارعی خاطر نشان کرد:دشمن برای جدا کردن مردم از نظام اسلامی علی رغم اینکه می داند شرکت در انتخابات از نشان های دموکراسی است و در انتخابات کشور خودشان به شدت تشویق به مشارکت می نمایند ولی مردم ایران را نهی تا در انتخابات شرکت نکنند، این نشان می دهدحضور در انتخابات موجب یاس دشمنان می شود‌واگر مشکلاتی در زمینه اقتصادی هم هست لکن رای ندادن هرگز مشکلی را حل نخواهد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کرمان، انتخابات، زنان و انتخابات، انتخابات مجلس شورای اسلامی ، حضور حداکثری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو