معاون سیاسی وزیر کشور:

مردم استان سیستان و بلوچستان همواره پای انقلاب و آرمان‌های نظام هستند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وحدت ملت ایران با اقوام و مذاهب گوناگون خاری در چشم دشمن و استخوان در گلوی استکبار جهانی است؛ امروز علما و روحانیون میدان دار و علمدار این میدان هستند و مدیران جز نوکری و خدمت برای مردم کاری ندارند.
مردم استان سیستان و بلوچستان  همواره پای انقلاب و آرمان‌های نظام هستند
1402/11/19 - 16:16
تاریخ و ساعت خبر:
189958
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیرکشور در همایش انتخابات مظهر اقتدار و وحدت ملی که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت : در این استان بزرگان و سران طوایف نقش موثر و مفیدی در تمامی زمینه ها دارند ،مردم این استان همواره پای انقلاب و آرمان‌های نظام هستند.

وی افزود: تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان به ویژه از آغاز دولت سیزدهم همواره تلاش، کار، پیگیری و خدمت به مردم را در اولویت قرار داده به گونه‌ای که بخشی از مشکلات اهالی این استان در حوزه دریا، صیادان و صدور مجوزها حل شده و اقدامات خوبی در دستور کار است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه حس مردم نسبت به کشور، دین و کسانی که خدمت گذار هستند ارزش دارد، ادامه داد: مدیران کشور اساسا برای خدمت به مردم روی کار می آیند بر این اساس شان مدیر خدمتگذاری بوده و باید متولیان امر خدماتی که توسط دولت و نظام ارائه شده را به مردم اطلاع رسانی و تبیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان در تمامی حوزه‌ها شرایط خوبی دارد و در دوره های گذشته انتخابات نیز جزو پنج استان برتر کشور در مشارکت بوده، اظهار کرد: مردم شایسته خدمت هستند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری که ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود بار دیگر با حضور در جشن ملی کشور پیمان خود را با این نظام و انقلاب نشان خواهند داد.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه مردم هم در اجرا و هم ایجاد سلامت و امنیت انتخابات سهیم هستند، تاکید کرد: نباید در اجرا هیچ نقصی وجود داشته باشد، باید با اقتضائات منطقه‌ای و شهرستانی خود موانعی که بر سر اجرا وجود دارد را از مسیر بردارید که مولفه‌های مهم تحقق این مهم آموزش و دیگری برنامه ریزی و پیش بینی های لازم است.

وی با اشاره به چهار مؤلفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت در انتخابات، گفت: اساساً همه اقدامات ستاد انتخابات کشور، بر اساس قانون و راهبردهای رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به بکارگیری تمام ظرفیت کشور برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات، خاطرنشان کرد: بر مبنای فرامین رهبر معظم انقلاب، رأی مردم امانت است به همین منظور مسوولان ستاد انتخابات باید نهایت دقت را در این امانتداری انجام دهند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون سیاسی وزیر کشور، سید محمد تقی شاهچراغی، علمداران انقلاب، روحانیون، ارمان های نظام، وحدتملی ، انتخابات مجلس شورای اسلامی ، حضور حداکثری، سلامت انتخابات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو