مسئول جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی

انقلاب اسلامی نمونه ای بی‌بدیل و الگو برای کل جهان است

مسئول جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی نمونه ای بی‌بدیل و الگو برای کل جهان است، انقلابی است که توانست یک حکمرانی سالم و اسلامی را به عنوان یک الگو به جهان نشان دهد.
انقلاب اسلامی نمونه ای  بی‌بدیل و الگو برای کل جهان است
1402/11/22 - 13:41
تاریخ و ساعت خبر:
189988
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان ساوه؛ زهرا غفاری مسئول جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی در برنامه جشن انقلاب که در سالن اجتماعات درمانگاه شهدای گمنام ساوه برگزارشد، گفت: انقلاب اسلامی نمونه ای بی‌بدیل و الگو برای کل جهان است، انقلابی است که توانست یک حکمرانی سالم و اسلامی را به عنوان یک الگو به جهان نشان دهد.
وی افزود: هر انقلابی یک دستاورد‌هایی مادی، ماهوی و معنوی دارد و ارزش دستاورد‌های ماهوی و معنوی بسیار بالاست، زیرا ماندگاری بالایی دارد و اصالت دارد.
مسئول بسیج جامعه زنان استان مرکزی گفت: دستاورد برجسته این انقلاب، نظام ولایی است که رابطه بین امام و امت وجود دارد و صفر تا صد تمام کار‌ها در دست مردم است و مردم سالاری دینی نقش تعیین‌کننده در نظام ولایی دارد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انقلاب اسلامی، مسئول جامعه زنان ، نظام ولایی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو