بانوان فرمانده لشگر در درجنگ نرم هستند

اهوازیان با بیان اینکه امروز مفختر هستیم همچنین جامعه‌ای داریم، ابراز کرد: اقتضای خلقت ما این است که عفیفه باشیم اما نباید مسئولیت خود را فراموش کنید، بانوان فرمانده لشکر در درجنگ نرم هستند.
بانوان فرمانده لشگر در درجنگ نرم هستند
1402/11/23 - 14:23
تاریخ و ساعت خبر:
189996
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در همدان، عبدالفتاح اهوازیان در یادواره شهدای کوی محمدیه همدان که در حسینیه حضرت زینب(س) برگزار شد، اظهار کرد: در جنگ نرم وظیفه بانوان سخت‌تر از آقایان است و جنگ سخت بر عهده آقایون است.
وی با بیان اینکه اگر به ما بگویند چهل و پنج سال سرباز این ولایت هستید الگو و فرمانده شما چه کسی است می گویم الگوی من سردار حضرت مادرم بود، تصریح کرد: این مادرم است چرا که ما را به راه انقلاب تشویق می‌کند.
پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت افزایی گفت: نتیجه انقلاب بعد از گذشت ۴۵ سال شکوفایی است و باید دستاوردهای انقلاب را برای نوجوان بازگو کنیم.
وی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت فقط ۴ زن مدال ورزشی جهانی داشتند اما بعد از انقلاب بانوان ما تا کنون ۵ هزار و ۵۰۰ مدال کسب کردند، افزود: در دوران پهلوی پزشک زنان از بنگلادش و هندوستان به برای طبابت و پزشکی به ایران می آمدند اما امروز ۹۶ درصد پزشک‌های ما خانم‌هایی هستند که بعد از انقلاب تحصیل کرده‌اند.
اهوازیان با بیان اینکه امروز مدیرعامل ۱۶ درصد مجموعه دانش بنیان‌ بانوان هستند، ابراز کرد: بانوان ایران بهترین زنان دنیا هستند.
وی با بیان اینکه بی‌شرفترین خلقت آمریکایی‌ها هستند، گفت: در زمان شاه ما هیچ امکاناتی نداشتیم ولی در حال حاضر در روستاها امکانات زیادی داریم.
پیشکسوت دفاع مقدس با تأکید بر پیشرفت انقلاب اسلامی و تقسیم عادلانه نعمت در جمهوری اسلامی مطرح کرد: اگر این انقلاب، امام و مردم نبودند در حال حاضر در روستاها هیچ امکاناتی وجود نداشت، اگر ما به جایی رسیده‌ایم به واسطه این انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه تا وقتی ما این انقلاب را تبیین نکنیم دشمن روایت می‌کند، گفت: بعد از انقلاب ما فضانورد، آتش نشان، خلبان و ... خانم داریم و خانم های ما در صنعت موشک‌سازی فعال هستند.
اهوازیان با بیان اینکه امروز مفختر هستیم همچنین جامعه‌ای داریم، ابراز کرد: اقتضای خلقت ما این است که عفیفه باشیم اما نباید مسئولیت خود را فراموش کنید، بانوان فرمانده لشگر در درجنگ نرم هستند.

وی با بیان اینکه پشت هر مرد موفق زن موفقی است، یادآور شد: ما ایرانی‌ها مفتخر هستیم که قبل از اسلام حجاب داشته‌ایم و امروز دشمن ما را گرفتار روسری و چادر کرده است در صورتی که ما در ایران ۴۰ میلیون زن عفیفیه و محجبه داریم و دشمن حجاب ما را تهدید می‌کند.
پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به خاطراتی از شهدا با بیان اینکه دشمن ما را با حجاب گرفتار کرده است در صورتی که حجاب برای خدا است و جمهوری اسلامی آن را نهادینه کرده است، گفت: ما ایرانی‌ها مفتخریم قبل از اسلام حجاب داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه زن ایرانی چون نجیب است خیابان‌گرد نیست، عنوان کرد: ایران سرزمین شهیدان، بیشه شیران است و در بیشه شیران گر شیر غرش نکند صدای زوزه شغال‌ها بلند می‌شود‌.
اهوازیان با بیان اینکه امروز ما در مقابل خون شهدا وظایفی داریم و حاج قاسم بهترین الگو برای ما است، گفت: حاج قاسم ساده زیست بود و همیشه مردم را در نظر داشت.
وی با بیان اینکه ما در جنگ دفاع مقدس ۷۶ اسیر خانم داشتیم که ۸ سال در زندان‌ به سر بردند و ۵ هزار و ۵۰۰ شهید و ۶ هزار و ۳۰۰ جانباز قطع نخاع زن در دفاع مقدس داریم که گمنام هستند، گفت: دشمن نمی‌خواهد این خانم‌ها برای ما الگو باشند.
پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به انتخابات پیش‌رو با بیان اینکه بانوان در مشارکت حداکثری تاثیرگذار هستند، مطرح کرد: امروز بانوان باید در انتخابات حضور پیدا کنند و باید فرزندان و همسران را در پایان صندوق رای تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن نگاه می کند که ببینید چند نفر در پای صندوق رای حاضر می‌شوند، تأکید کرد: ما باید زندگی را از حاج قاسم یاد بگیریم ما باید وجود حاج قاسم را در خودمان تفسیر کنیم.
اهوازیان با اشاره به وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه کل جمهوری اسلامی حرم است، نباید حرم آسیب ببیند، عنوان کرد: هر رأی دفاع از حرم است.
وی با بیان اینکه یکی از شئون عاقبت بخیری چنگ زدن به حبل ولایت است، افزود: حاج قاسم میگفت وقتی با مردم صحبت می کنید به قدری محترم صحبت کنید که مردم احساس کنند با یک شهید صحبت می کنند.
پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه حاج قاسم میگفت بچه ها بیایم به این بلوغ برسیم که وقتی کاری انجام می دهیم کسی ما را نبییند آن که باید ببیند ما را می بیند، خاطرنشان کرد: حاج قاسم گفت بچه ها این مقام معظم رهبری غریب و مظلوم و تنها است او را رها نکنید.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادواره شهدا، بانوان، فرمانده لشگر، جنگ نرم اهوازیان، همدان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
همدان
V
آرشیو