امام جمعه ساوه

وحدت و تبعیت از ولایت فقیه، ضامن جمهوری اسلامی برای عبور از فتنه ها است

امام جمعه ساوه گفت: انسجام، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه، ضامن جمهوری اسلامی برای عبور از بحران‌ها، فتنه‌ها و همچنین چالش‌های ناشی از توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان است. خبرنگار: آسیه ولدخانی
وحدت و تبعیت از ولایت فقیه، ضامن جمهوری اسلامی برای عبور از فتنه ها است
1402/11/23 - 14:20
تاریخ و ساعت خبر:
190011
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان ساوه؛ حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ساوه در جمع مردم غیور ساوجی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ساوه گفت: برگزاری انتخابات باشکوه مظهر عظمت، اقتدار، پشتوانه ملی و مصداق عینی جمهوریت نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: ملت غیور ایران اسلامی با شرکت در انتخابات در برابر سیاه نمایی امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه مقاومت کنند.
امام جمعه ساوه تصریح کرد: مشارکت پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح با ویژگی تدین، آرمان گرایی، تحول خواه و انقلابی، رعایت مداری، تخصص و تفکر بسیجی، ضد فساد و خادم صدیق به نظام و مردم باشد.
حجت الاسلام رحیمی گفت: امروز مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انسجام، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه، ضامن جمهوری اسلامی برای عبور از بحران‌ها، فتنه‌ها و همچنین چالش‌های ناشی از توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان است.
خبرنگار: آسیه ولدخانی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امام جمعه ساوه ، انقلاب اسلامی، وحدت،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو