خیابان‌های آذربایجان غربی به رنگ حماسه درآمد/ حضور دشمن شکن مردان و زنان دیار امینی و باکری درجشن 45 سالگی انقلاب

باردیگر حضور دشمن‌شکن مردان و زنان دیار آذربایجان غربی در جای جای استان در جشن 45 سالگی انقلاب تابلویی شگرف از اقتدار، وحدت و انسجام و روح ایثار و مقاومت را خلق کرد.
خیابان‌های آذربایجان غربی به رنگ حماسه درآمد/ حضور دشمن شکن مردان و زنان دیار امینی و باکری درجشن 45 سالگی انقلاب
1402/11/23 - 14:17
تاریخ و ساعت خبر:
190036
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مردم شهرهای مختلف آذربایجان غربی با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، 45 اُمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی را در جای جای استان جشن گرفتند و نشان دادند همراه با ملّت ایران در سراسر کشور مقتدرانه پای آرمان‌های انقلاب خود ثابت قدم هستند.

آحاد مردم عزیز آذربایجان غربی از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان ، بار دیگر نشان دادند که در سایه ولایت پذیری، اتحاد و همدلی می توان نور را بر ظلمت، غلبه داد.




در این میان، دختر خردسالی با پوستری که در دستش بود می گفت مبارزه با آمریکا جزء اعتقادات ماست..

در شرایطی که رسانه‌های دشمن به شدت روی عدم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش می کرد،مادران و دختران جوان دیار امینی و باکری ها با در دست داشتن نوشته ها نشان می دادند که به پیروی از فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستند و تا پای جان، پشتیبان ولایت فقیه می مانند تا مبادا آسیبی به میهن عزیمان ایران وارد شود.



عده ای با در دست داشتن تصویر حاج قاسم، سردار محبوب دلها یاد و نام او را در مراسم جشن 45اُمین سالگرد پیروزی انقلاب گرامی می داشتند و عکس های خاطره انگیز برای خود در طول مسیر راهپیمایی رقم می زدند.



حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی بر شور و شکوه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دوچندان افزوده بود همان ها که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی هنوز به دنیا هم نیامده بودند اما امروز به میدان آمده اند تا بگویند بزرگترین حامی انقلاب و کشور هستند و تا پای جای برای آرمانی اسلامی خود ایستاده‌اند. آنها علت حضور خود در این اجتماع عظیم ملّت ایران را اینگونه بیان می کردند؛

و بار دیگر حماسه بزرگ و رستاخیز مردم ایران در شرایط حساس منطقه و به رغم همه کینه افروزی دشمنان ایران و اسلام و با وجود همه سختی ها، فصلی نو را در تاریخ انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران رقم زد و امیدی مضاعف را در دلها برانگیخت. باید بر این مردم آگاه و هوشیار درود فرستاد و آفرین و سپاس گفت و به رسم شُکر، سر تعظیم بر آستانه ذات کبریایی حضرت حق فرود آورد.
امید که این فرهنگ حماسی و رویکرد هم افزایی و وحدت و اقتدار ملّی در انتخابات پیش رو و در تحقق همه برنامه‌های کشور و رشد و پیشرفت گسترده تر آن ساری و جاری گردد و مسؤلان خدوم از این سرمایه بزرگ مردمی قدردانی و بر خدمت بهتر و بیشتر بیافزایند.

گزارش از زهرا صالحیان
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
22 بهمن، انقلاب، حماسه، آإربایجان غربی، راهپیمایی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو