معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان؛

مشارکت بانوان در انتخابات، نقش آفرین و تاثیر گذار است

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: بانوان خانواده را ترغیب خواهند کرد تا در انتخابات شرکت کنند بنابراین نقش آنها مهم و تاثیر گذار است.
مشارکت بانوان در انتخابات، نقش آفرین و تاثیر گذار است
1402/11/23 - 15:56
تاریخ و ساعت خبر:
190046
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - " احسان یاوری"معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات به خبرنگار خبرگزاری زنان ایران گفت: مردم عزیز ما بصیر و آگاه ما میدانند اگر دشمن خطی را تعیین کند آن خط به ضرر مردم و ضد منافع آنها است و این در طی سال ها ثابت شده است.
یاوری به حضور پررنگ و با مشارکت بالای مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: قطعا و یقینا مردم ما با حضور خود در انتخابات امسال تو دهنی محکمی به دهان دشمنان خواهند زد.
وی تصریح کرد: مردم ما در انتخابات امسال ثابت خواهند کرد که هیچگاه آن خط و مسیری که دشمن تبلیغ میکند حرکت نخواهند کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه بانوان عزیز ما نیمی از جامعه را تشکیل میدهند خاطر نشان کرد: قطعا بانوان میتوانند روی جریانات سیاسی و اجتماعی جامعه تاثیر گذار باشند یکی از جریانات سیاسی و اجتماعی مهم عرصه انتخابات است بانوان در این عرصه با حضور خود نشان خواهند داد انتخابات پر شوری خواهیم داشت.
دکتر یاوری به سخن مقام معظم رهبری در راستای نقش‌آفرینی بانوان در عرصه انتخابات پرداخت و اظهار داشت: رهبری فرمودند: مهمترین نقش شما در داخل خانه و ترغیب کردن همسر و فرزندان به فعال بودن در مسئله انتخابات و تحقیق درست است بخصوص که زنان در برخی مسائل از جمله شناخت اشخاص و راهبردها و جریان‌ها، دقیق‌تر و ظریف‌تر از مردها به صحنه نگاه می‌کنند، بنابراین می‌توانید در شناخت نامزدهای انتخاباتی و تشویق به حضور در پای صندوق‌های رأی، نقش مهمی ایفا کنید.
وی به حضور حداکثری بانوان در پای صندوق اشاره کرد و افزود: بانوان محترم و عزیز ما با توجه به نقش آفرینی و درک والای که دارند میدانند حضورشان در انتخابات خیلی مهم است و یقین دارم که بانوان ان شاالله هم خودشان هم خانواده را ترغیب خواهند کرد تا در انتخابات شرکت کنند.
گفتگو: کبری دریکوند
انتهای پیام/*
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون سیاسسی امنیتی استانداری لرستان، انتخابات مجلس شورای اسلامی ، زنان و انتخابات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو