ما برای اینکه ایران بماند آمده ایم

مادران لرستانی؛ تا آخرین نفس پای ایران و نظام و انقلاب می مانیم

مردم لرستان اعم از زن و مرد پیر و جوان یک ساعت قبل از شروع جشن انقلاب اسلامی در میدان شهدا خرم آباد گرد هم آمدند تا عشق و علاقه خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند.
مادران لرستانی؛ تا آخرین نفس پای ایران و نظام و انقلاب می مانیم
1402/11/23 - 16:09
تاریخ و ساعت خبر:
190048
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان : زنان و مردان نسل اول انقلاب تا نسل چهارمی های سرزمینم لرستان چهل و ششمین سال انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
درمسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن انقلاب استان ما لرستان جلوه های زیبا و مملو از عشق و علاقه را مشاهده کردم که از سر شوق اشک در چشمانم حلقه زد
همه اقشار با هر پوششی و هر نوع تفکری خودشان را به جشن انقلاب رساندند و نشان دادند که هنوز بعد از ۴۵ سال از انقلاب میگذرد عشق و ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی ابراز داشتند.
آنچه که توجه من را در این جشن به خود جلب کرد حضور پرشور نسل چهارمی ها انقلاب و پیر زن های عصا به دست بود نسل چهارمی ها با توجه به اینکه انقلاب را درک نکرده بودند ولی حضورشان پر شور و با شکوه بود و با صلابت در این مسیر گام بر داشتند و با شادی و نشاط، و فریاد استقلال آزادی جمهوری اسلامی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده را سر دادند.

در مسیر جشن انقلاب پیر زن های عصا به دست که به کندی قدم برداشتند شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند خودم را به آنها رساندم مادر جان چرا شما؟ برای کشورم ایران آمدم برای اینکه ایرانم بماند.
مادران خیلی جوان را دیدم که با کودکان سه ماهه،شش ماهه و خردسال آمده بودند و با چه ذوقی مسیر ها طولانی راهپیمایی جشن ۲۲بهمن را می پیمودند.

با تنی چند از این مادران به گفتگو پرداختم؛
مادری که بچه شیر خواره اش، در بغلش خواب بود پرسیدم واقعا سختت نیست با این مسیر طولانی و این بچه شیر خوار آمدید گفت: اگر سختی است با جان و دل این سختی را خریداریم وظیفه من مادر است به همراه فرزندم در این راهپیمایی شرکت کنم.
وی عنوان داشت: به فرزندانمان یاد خواهیم داد که حافظ دین اسلام و مکتب مان و پشت نظام و انقلاب باشند تا کشورم بماند.

مادری که هم طلبه بود و هم خانه دار بچه شش ماهه در بغل داشت با لبخند گفت: ما دو نفری آمدیم و دوست دارم که او را در این فضا بزرگ کنم.
حضور من در این جشن انقلاب تجدید میثاق با امام و شهدا است و پیمان می بندم که هر سال در این جشن شرکت کنم.
این مادر خیلی جوان اظهار داشت: بچه ام نذر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی میکنم ما بعنوان ایرانی پشت مسلمانان یمن و فلسطین و محور مقاومت هستیم و پشتیبانی خواهیم کرد.
مبینا خانم با تاکید بر فرزند آوری افزود: به قول حضرت آقا جهاد زن فرزند آوری است لذا ما زنان با فرزند آوری جهاد فرزند آوری را نشان خواهیم داد و فرزندان خودمان را طوری تربیت خواهیم کرد که همواره پشت نظام و انقلاب اسلامی تا پای جان بمانند.

خانم جوانی که سه فرزند داشت دوتا کنارش و دیگر کوچولوی او در کالسکه بود با صلابت گفت: دشمنان که سعی میکنند ما در این صحنه ها نباشیم اعلام میکنیم شما هر چقدر وقت بگذارید و هزینه کنید تا ما به میدان نیاییم کور خواندید ما بیدار هستیم و تا اخر پای آرمان هایمان خواهیم ماند.

این مادر خانه دار خاطر نشان کرد: دشمنان خیال نکنند اگر بعضی ها در این کشور در خواب غفلت هستند از این فرصت سو استفاده کنند تحت هیچ عنوانی ما این فرصت سو استفاده به شما را نخواهیم داد چرا که ما ملت بیداریم از دشمنان بیزاریم.
گزارش: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان و انقلاب اسلامی ، راهپیمایی 22 بهمن، جشن پیروزی انقلاب اسلامی در لرستان، مادران لرستان، چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو