وزیر آموزش و پروش؛

تکمیل جشن پیروزی انقلاب انتخابات با شکوه است

وزیر آموزش و پرورش گفت: با برگزاری انتخابات با شکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی تکمیل خواهد شد.
تکمیل جشن پیروزی انقلاب انتخابات با شکوه است
1402/11/22 - 11:18
تاریخ و ساعت خبر:
190050
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رضامراد صحرایی، در مراسم راه‌هپیمایی 22 بهمن در لرستان، به شهدای استان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استان لرستان در دوران دفاع مقدس شهدای را که تقدیم کرده است یک‌ششم از آنها معلم و دانش‌آموز بوده‌اند.
وی تصریح کرد: ما امروز یک بار دیگر به صحنه آمده‌ایم تا شعار انقلاب که «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بود را مرور کنیم.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: ایران اسلامی مستقل و مقتدر در عرصۀ جهانی حضور دارد، و ما در مسیر مبارزه با استکبار به توفیقات بی‌نظیری دست یافته‌ایم.
دکتر صحرایی به استقلال ایران در ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، تاکید داشت و افزود: استقلال ایران امروز در حوزه نفتی قابل‌مقایسه با رژیم پهلوی نیست.
صحرایی به طوفان‌الاقصی در فلسطین، اشاره کرد و عنوان داشت: رژیم صهیونیستی اکنون در برابر حماسۀ حماس زمین‌گیر شده‌است و و این نشان دهنده قدرت انقلاب است که می‌توان آن را در هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای ایران ببینم.
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: رشادت‌های رزمندگان در دوران مقدس، تمام دنیا بر علیه ما یک جنگ خونین به‌مدت هشت سال به راه انداختند، اما جوانان و عشایر غیور ما آنان را وادار به عقب‌نشینی کردند.
وی گریزی به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، زد و گفت: سیاست دشمنان این است تا ناامیدی در بین مردم به وجود بیاورند و می‌خواهند مردم ما داشته‌های خود را فراموش کنند.
وی در ادامه گفت: برگزاری انتخابات باشکوه تکمیل‌کنندۀ جشن پیروزی انقلاب است.
دکتر صحرایی ابراز داشت: رزمندگان غیور ایران اسلامی ما در زمین ، هوا و دریا راه نفوذ دشمن را به کشور بسته اند و ما باید در مرزها بجنگیم و نزدیکترین نقطه برای سیلی زدن دشمن انتخابات باشکوه ، رقابتی ، سالم و ایمن با مشارکت حداکثری است.
صحرایی عنوان داشت: لرستانی‌ها با توجه به محرومیت همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و این بار هم با حضور خود در پای صندوق های رای با انتخاب نمایندگان اصلح در جهت توسعه گام برمی دارند.
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهپیمایی 22 بهمن، وزیر اموزش و پرورش ، جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، لرستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو