راهپیمایی پرشور خوزستانی ها در طلیعه چهل و ششمین بهار انقلاب

مردم خوزستان با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، عهد چهل و پنج انقلاب را جشن گرفتند. دهه نودی ها در کنار نسل اولی ها با برپایی این جریان مردمی پرشور، چشم یک جهان را خیره کردند و بار دیگر حماسه آفرین شدند.
راهپیمایی پرشور خوزستانی ها در طلیعه چهل و ششمین بهار انقلاب
1402/11/23 - 16:40
تاریخ و ساعت خبر:
190053
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، نسل اول انقلاب همپای نسل چهارم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه به میدان آمدند. جشن انقلاب در مناطق روستایی و عشایری نیز همزمان با سراسر کشور با برپایی آیین های بومی و محلی در نقاط مختلف استان گرامی داشته شد.
یک نوجوان دهه نودی در خصوص علت حضور خود گفت: من راه حاج قاسم را ادامه خواهم داد و خودم را فدای انقلاب و رهبرم می کنم. دهه نودی ها از انقلابشان دفاع می کنند.

یکی دیگر از شرکت گنندگان نسل اول انقلاب عنوان کرد: دشمنانی که می گفتند دیگر حضور مردم ایران را چشم گیر نخواهند دید حالا ببینند. گواهی میدم همه میدان داران انقلاب آمده اند تا مدافع انقلاب خود باشند.
وی افزود: فرقی نمی کند عرب باشی یا بختیاری، ترک باشی یا کّرد، همه اقوام زیر پرچم کشورمان هستند. این سیل حضور مردم با رنگین کمانی از اقوام مختلف ترس بر جان دشمن می اندازد.

یکی دیگر از بانوان حاضر در راهپیمایی تاکید کرد: ما همیشه پشت ولایت ایستاده ایم. امروز نسلی آمده که نه امام را دیده و نه انقلاب را اما آمده اند که بگویند تا آخرین نفس در پشتیبانی از کشورشان ایستاده اند.
وی با بیان اینکه این انقلاب سال های سال زنده است، افزود: کوچک و بزرگ همراهی شان را با آرمان های انقلاب گواهی می دهند. ترس دشمن از مردمی است که باشکوه هم مسیر و هم دل هستند.

یک بانوی دیگر اظهار کرد: قدم هایم را نذر شهدا کردم. اسلام خط قرمز ماست و انقلاب اسلامی خط مقدم این نظام است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه و علی اکبر محراب استاندار خوزستان، در پیامی مشترک از حضور پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند .

در این پیام آمده است: خداوند متعال را شاکریم که در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خلق حماسه ای دیگر و حضور معنادار و بی سابقه اقشار مختلف مردم وفادار خوزستان ، همگام با سراسر کشور بودیم . خوزستانی ها در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه خود، اقتدار، همبستگی و وحدات را به نمایش گذاشتند و با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تجدید بیعت کردند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی ، یاوه گویان و تفرقه افکنان کوبیدند و نقشه های شوم آنان علی وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی را نقش بر آب ساختند.

در این پیام عنوان شده است: این جانبان ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال از حضور پرشور و با صلابت اقشار مختلف مردم مومن، انقلابی و با بصیرت و ولایتمدار استان خوزستان، در یوم الله 22 بهمن که منجر به خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شدند ، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم. امید است مردم با بصیرتمان، در روز 11 اسفند با حضور حداکثری پای صندوق های رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان بار دیگر مهر باطلی بر افکار شوم دشمنان بزنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
22 بهمن، انقلاب، حماسه، خوزستان، راهپیمایی 22 بهمن، جشن چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو