در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن

پدر شهید سید فرید معصومی: از جوانان می خواهم در مسیر ولایت باشند/ همراه خانواده در اولین ساعت رأی گیری پای صندوق رأی هستیم

پدر نخبه شهید معصومی از شهدای عملیات تروریستی شاهچراغ با بیان اینکه از جوانان می خواهم گوش به تبلیغات مسموم ندهند و در مسیر ولایت بمانند،گفت: در نخستین ساعات رأی گیری همراه خانواده پای صندوق رأی هستیم .
پدر شهید سید فرید معصومی: از جوانان می خواهم در مسیر ولایت باشند/ همراه خانواده در اولین ساعت رأی گیری پای صندوق رأی هستیم
1402/11/23 - 19:45
تاریخ و ساعت خبر:
190072
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - تهران بزرگ : چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱ بود که حدود اذان مغرب، ساعت ۱۸ خبر تلخی جان ایرانیان را به در آورد. «حمله تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ شیراز به مردم عادی» که در پی آن ۱۵ نفر از هم‌وطنان‌مان به شهادت رسیدند . شهدای این حادثه از چندین استان کشور بودند. یکی از این شهدا ساکن تهران بود شهید دکتر فرید الدین معصومی .
دکتر فریدالدین معصومی متولد ۱۳۶۲ بود. دکترای رشته مهندسی مکانیک گرایش مکاترونیک را در کشور نیوزلند تحصیل کرده بود و در حوزه انرژی متمرکز بود. از مهم‌ترین شاخصه‌هایش گمنام بودنشان است. از دکتر معصومی یک پسر ۱۰ ساله و یک دختر ۴ ساله به یادگار مانده است.

در راهپیمایی امروز پدر شهید تصویر شهید ریحانه سلطانی نژاد را در دست داشتند یاد و خاطره شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان را گرامی داشتند.
پدر شهید گفت: من کوچکتر از این هستم که بخواهم پیامی بدهم اما بعنوان یک پدر شهید که شاید حرفم از سوز دل باشد از جوانان می خواهم که در مسیر ولایت باشند و قدر ولایت را بدانید، بخدا قسم ولایت خریدنی نیست که بخریم، این ولایت امروز برای ما هست .
امروز حضرت آقا واقعاً در دنیا می درخشد و ما گوش به تبلیغات مسموم نکنیم و پیروی از حضرت آقا داشته باشیم ما را در مسیر ولایت قرار می دهد.
بازهم از جوانان می خواهم از ولایت و حضرت آقا امام خامنه ای جدا نشوید .اگر می خواهید به منزلگاه سعادت برسید راه فقط تبعیت از ولایت است و بس
ایشان تاکید بر شرکت در انتخابات داشتند که در اولین ساعت آغاز رای گیری خود و خانواده ام در این امر مهم شرکت خواهیم داشت

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پدر نخبه شهید معصومی ، شهید نخبه عملیات تروریستی شاهچراغ ، ولایت مداری ، انتخابات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو