حذف دسترسی 5 میلیون کاربر متسب به امام خامنه ایی،

تلاشی مذبوحانه برای حذف حقیقت در فضای مجازی / رفتار دو گانه پلتفرم های توئیتر و اینستاگرام با آزادی بیان ادعایی!

مجریان و گردانندگان این فضا قدرت رویارویی مجازی را با مخاطبین خود ندارند زیرا بااقدامات سالهای اخیر آنان می توان فهمید،دست چه کسانی در این سبک برنامه ریزی ها ومدیریت این پلتفرم است که هرگاه نامی از شهید،شهادت،فلسطین،غزه،می شود دست بر حذف یا هک صفحه ودرگاه اینترنتی دارند.
تلاشی مذبوحانه برای حذف حقیقت در فضای مجازی / رفتار دو گانه پلتفرم های توئیتر و اینستاگرام با آزادی بیان ادعایی!
1402/11/25 - 09:27
تاریخ و ساعت خبر:
190140
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام محسن سنجری مسئول بسیج طلاب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ما در کرمان گفت :باوجود ادعای غلطی که مدعیان آزادی بیان مرتب برای از میدان خارج کردن رقبای خود در صفحات مجازی وکانال های ماهواره ای و بیانیه بازی های خود به خورد مخاطب می دهند شاهد اتفاقات دیگری در این فضا هستیم. .
حجت الاسلام سنجری افزود: از عدم نظارت وکنترل حقوق بشری وآموزش سبک زندگی انسانی توسط گردانندگان صفحات مجازی که باکمال تاسف دراین فضا هرکس یاهر گروه وجریانی بخواهند خواسته به حق انسانی ومردمی وهویت زیست مردمی رابه تصویر بکشد یامحکوم به حمله به صفحه او یاحذف صفحه او به بهانه مطالب خطرناک است.
وی ادامه داد : مجریان و گردانندگان این فضا قدرت رویارویی مجازی را با مخاطبین خود ندارند زیرا بااقدامات سالهای اخیر آنان می توان فهمید،دست چه کسانی در این سبک برنامه ریزیها ومدیریت این پلتفرم است که هرگاه نامی از شهید،شهادت،فلسطین،غزه،می شود دست بر حذف یا هک صفحه ودرگاه اینترنتی دارند.

مسئول بسیج طلاب استان کرمان با اشاره به اینکه در جدیدترین حرکت غیر اخلاقی این جریان ، قطع دسترسی۵میلیون کاربر صفحه منتسب به امام خامنه ای بوده است ، گفت :باید سوال کرد که معظم له کدام تعابیر وکدام بیانات را غیر از واقعیت های جهان اسلام وغرب مطرح فرمودند. که چنین با واکنش گردانندگان این پلتفرم برخورده که قطع دسترسی را برای صفحه منتسب به او در فضای مجازی صادر می کنند.
وی با تأکید بر اینکه مگر می شود با دست ضعیفتان مانع نور عظیم خورشید عالم تابی چون امام خامنه ای شد، افزود : شخصیتی که خودتان اعتراف دارید این شخصیت ماراباچالش برنامه ریزی مواجهه کرده( نتانياهو در مصاحبه با نيويورکر، مي گويد؛به هر سو مي نگرم، خميني و خامنه اي را مي بينم که پشت مرزهاي اسرائيل خيمه زده اند.
حجت الاسلام سنجری با اشاره به تیتر مجله آمريکايي نشنال ريويو- 9 تير90 :«بهار انقلاب هاي عربي، بهار ايران و بهار اسلام آيت الله خامنه اي است.» ادامه داد: واشنگتن پست مي نويسد «انقلاب ايران به رهبري آيت الله خامنه اي هر روز قدرت آمريکا را بيشتر تحليل مي برد و انقلاب هاي خاورميانه را که ادامه راه آيت الله خميني است در اختيار دارد.»
وی در ادامه با استناد به صحبت های نتانیاهو : بايد قبول کنيم نيروي قدرتمندي وجود دارد که با الگوي مورد نظر ما براي اداره جهان مخالف است. در رأس اين نيروي قدرتمند، ايران خميني و خامنه اي قرار دارد. من هشدار مي دهم که لولاي تاريخ HISTORY HINGE- در حال چرخيدن است. کساني که ايران و خطر آن را ناديده مي گيرند، سر خود را در شن فرو کرده اند.» گفت به راستی خط مشی اینیستاگرام چیست.دور کردن مردم از انسانیت،آلوده کردن مردم به هرزگی،به خواب رفتن وجدانها،وسیرکردن درزندگی حیوانی،وترویج بی بنده باری وهوس بازی،وبرای اینکه واقعیت هارا باایجاد برخی اقدامات ضد حقوق بشری ،
مسئول بسیج طلاب استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد:خط مشی او با پاک کردن،حذف کردن،بایکوت رسانه ای،جعل سازی،وقطع رسانه ای دنبال می شود ولی باکمال تاسف برای این جماعت،رویکرد مردمی چه در ایران چه در جهان اسلام به مشی رهبری انقلاب است دوست ودشمن اذعان به مدیریت جهانی وکاریزماتیکی او دارند وباتصور اینکه حذف از فضای مجازی می تواند نام ومشی او را حذف کنند،گردانندگان این فضا دیگر توان حذف حقیقت را نمی توانند داشته باشند

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کرمان، پلتفرم ، اینستاگرام، توئیتر، حذف اکانت ، رهبر انقلاب اسلامی ،آزادی بیان غربی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو