رئیس فرهنگستان سلامت

لزوم تلاش جدی در اجرا سند سلامت معنوی / در اجرای سیاست های کلی سلامت ابلاغ رهبر انقلاب ، موفقیت های خوبی نداشته ایم !

رئیس فرهنگستان سلامت گفت : متأسفانه در بحث سیاست های کلی سلامت که رهبر معظم انقلاب ، ابلاغ کرده بودند موفقیت های خوبی نداشته ایم و این باعث شرمندگی ماست انتظار می رود از نهادهای مربوطه در حوزه سلامت به جدیت تلاش کنند .
لزوم تلاش جدی در اجرا سند سلامت معنوی / در اجرای سیاست های کلی سلامت ابلاغ رهبر انقلاب ، موفقیت های خوبی نداشته ایم !
1402/11/25 - 14:36
تاریخ و ساعت خبر:
190157
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دکتر مرندی رئیس فرهنگستان سلامت در یازدهمین کنگره بین‌المللی قرآن، عترت و سلامت که از امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه به مدت سه روز با مشارکت وزارت بهداشت، فرهنگستان علوم پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود اظهار داشت : متأسفانه در بحث سیاست های کلی سلامت که رهبر معظم انقلاب ، ابلاغ کرده بودند موفقیت های خوبی نداشته ایم و این باعث شرمندگی ماست انتظار می رود از نهادهای مربوطه در حوزه سلامت به جدیت تلاش کنند .
مرندی در ادمه افزود: ارزش های اسلامی در حوزه سلامت باید توسط ما آموزش و عملیاتی شود . مردم و جامعه باید از ما یاد بگیرند و برای شان نهادینه شود ؛ این وظیفه سنگینی است و شاید به این خاطر به دنبال آن نرفته ایم .
رئیس فرهنگستان سلامت با بیان اینکه سلامت و معنویت بسیار مهم است چرا که به آخرت ما مربوط می شود تصریح کرد : شورای عالی انقلاب فرهنگی سند سلامت معنوی را به تصویب رسانده است و ما باید در اجرا که متأسفانه عملکرد ضعیفی داشته ایم ، تلاش جدی کنیم.
در این کنگره از دو خانواده شهید قرآنی جامعه سلامت و شهدای محور مقاومت تجلیل شد.

قرآن وسیله ایی برای سلامت روح است
در ادامه این کنگره حجت الاسلام رستمی نمایده نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت : در هیچ جایی به اندازه قرآن و فرمایشات ائمه اطهار علیهم السلام به بحث سلامت پرداخته نشده است .
وی ادامه داد قران کتاب اسمانی بسیار به سلامت صدر ، دین ، قلب ، جسم و روح پرداخته است ، قرآن وسیله مهم سلامت است و این کلام از امام سحاد علیه السلام است که در صحیفه سجادیه آمده است.
حجت الاسلام رستمی خاطر نشان کرد : قرآن وسیله ای برای سلامت روح است ، در حقیقت نردبانی است برای رسیدن به بالاترین قرابت سلامت روح .

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیس فرهنگستان سلامت، دکتر مرندی، سیاست های کلی سلامت، سند سلامت معنوی، کنگره قرآن، کنگره سلامت، یازدهمین کنگره بین المللی قرآن عترت و سلامت ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو