یادداشت

حضور پرشور مردم در انتخابات یک مسئله تمدنی است

جعفری: حضور پر شور و فعال مردم در انتخابات به عنوان یک مسئله‌ تمدنی محسوب می‌شود و در مقابل، انتخابات ضعیف و کم‌نشاط خواست و اراده دشمن تلقی کرد.
حضور پرشور مردم در انتخابات یک مسئله تمدنی است
1402/11/30 - 12:31
تاریخ و ساعت خبر:
190287
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در کبودراهنگ، سیده سمیه جعفری طی یادداشت سیاسی نوشت: حضور پر شور و فعال مردم در انتخابات به عنوان یک مسئله‌ی تمدنی محسوب می‌شود و در مقابل، انتخابات ضعیف و کم‌نشاط خواست و اراده دشمن تلقی کرد، همیشه انتخابات پرشور سرمایه ملت است و آن موجب ایجاد قدرت ملی و کانون وحدت ملی قلمداد می شود.
انتخابات در هیچ جای دنیا حتی در دموکراتیک‌ترین کشورها از بی‌قیدی برخوردار نیست و همه کشورها در نظام انتخاباتی خود دارای محدودیت‌ها و قوانین مختلفی هستند که اجازه کنشگری بی‌قید و شرط و مطلق را سلب می‌کنند.
حضور مردم ایران در انتخابات یک اصل راهبردی و فراموش نشدنی است، مردم باید با آگاهی، شناخت و توجه به برنامه‌های نامزدها در انتخاب افراد متعهد و اصلح دقت کنند.
همه مردم ایران باید باهم متهعد شوند و اجازه دخالت بیگانگان در امور کشور را ندهند، دشمنانی که علیه کشور ما بسیج شدند و تحریم‌های ناجوانمردانه راه انداختند، امروزه حقی برای دخالت در امور کشور ما از جمله انتخابات را ندارند.
مشارکت مردم در انتخابات نظام را بیمه می‌کند، تأثیر آرای مردم در زندگی اجتماعی و فردی باید مورد تبیین قرار گیرد تا مردم بدانند که هر رأی آن ها چه تأثیر مهمی در جامعه دارد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، مردم، حضور پرشور، مشارکت، سرمایه ملت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو