مدیر حوزه علمیه اهل‌سنت خواهران شهرستان ایرانشهر:

بانوان نقش کلیدی در حضور حداکثری در انتخابات دارند

مدیر حوزه علمیه اهل‌سنت خواهران شهرستان ایرانشهر گفت: بانوان در مشارکت افزایی و حضور حداکثری در انتخابات دارای نقش بسیار حائز اهمیت و پررنگی هستند.
بانوان نقش کلیدی در حضور حداکثری در انتخابات دارند
1402/11/30 - 12:42
تاریخ و ساعت خبر:
190323
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سکینه نارویی در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات از دید مقام معظم رهبری و با تاکید بر مهم بودن انتخابات پیش رو بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به ویژه قشر بانوان و دختران ما می‌تواند در این امر بسیار حائز اهمیت به شمار برود و زنان می‌توانند در این مسئله مهم‌ترین نقش را ایفا کنند.
وی با اشاره به حضور حداکثری بانوان در انتخابات، خاطرنشان کرد: نقش زنان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت است.
نارویی عنوان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی همه توان خود را به کار گرفتند و به میدان آمدند که مردم را دچار ناامیدی و یاس کنند و با این دسیسه خود به پیکره نظام ضربه ببزند اما آنان باید بدانند که این برنامه هایشان تنها فکرهای پوچ و واهی است که به جایی نمی‌رسد.
نارویی تصریح کرد: صاحبان عمل و تریبون در عرصه انتخابات و در این برهه زمانی باید به نحوی عمل کنند که با بصیرت افزایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان ، حضور حداکثری ، انتخابات، سیستان و بلوچستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو