مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

انتخابات یادآور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

جهانشاهی بیان کرد: انتخابات یادآور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از اهمیت بالایی در جامعه اسلامی برخوردار است.
انتخابات یادآور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
1402/11/30 - 12:49
تاریخ و ساعت خبر:
190324
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، مصطفی جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در خصوص نقش مردم در انتخابات و خنثی کردن نقشه دشمنان نظام اظهار کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات و آرایی که ۱۱ اسفند در صندوق‌ها ریخته می‌شود همچون سنگری مستحکم، سرنوشت ملت و کشور را از هر آسیبی مصون می‌دارد و این واقعیتی غیرقابل انکار است.
وی گفت: حکومت اسلامی نماد واقعی مردم سالاری است و مردم در سطوح مختلف مثل تعیین مقام اجرایی، نماینده مجلس، ریاست جمهوری و ... نقش اصلی را ایفا می کنند و با توجه به حجم بالای صندوق های رای که هر سال بیشتر از سال قبل است میتوان به وضوح فهمید اداره انتخابات کاملا به دست مردم است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مردم این استان در تمامی صحنه ها به ویژه انتخابات نشان دادند پای انقلاب و نظام ثابت قدم هستند، تمام تلاش ما در این مدت گام برداشتن به سوی تعامل و ارتباط با تمامی اقشار استان بوده است.
جهانشاهی خاطرنشان کرد: حاکمیت قبل انقلاب دچار فساد عمیق سیستمی و ساختاری بود، این درحالی است که علیرغم فشار و فسادی که در جامعه الان ممکن است وجود داشته باشد، این فساد ساختاری و سیستمی نیست چون قانون برآمده از مردم همیشه در صحنه است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دستاوردهای انقلاب، انتخابات، مصطفی جهانشاهی ، مدرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، انتخابات،حضور حداکثری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو