مشارکت حداکثری دژ مستحکمی در برابر دشمنان انقلاب؛

«انتخابات»، مهمترین رویداد سیاسی برای نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت کشور است

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: «انتخابات»، مهمترین رویداد سیاسی برای نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت کشور است.
«انتخابات»، مهمترین رویداد سیاسی برای نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت کشور است
1402/12/03 - 11:50
تاریخ و ساعت خبر:
190349
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، عباداله اختری با گرامیداشت ایام شعبانیه در گفت و گو با خبرنگار زنان ایران اظهار کرد: «انتخابات»، مهمترین رویداد سیاسی برای نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت کشور است و حضور دشمن‌شکن مردم پای صندوق‌های رای همچون دژ مستحکمی در برابر بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.
وی با تاکید بر تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: انتخابات به عنوان( حق تعیین سرنوشت )در جامعه شناخته می‌شود و در حقیقت ابزاری است که می‌تواند اراده و خواسته مردم را تحقق بخشیده و عملیاتی کند.
کارشناس مسائل سیاسی در گرگان ابراز کرد: با نیامدن مردم پای صندوق‌های رای مشکلی حل نخواهد شد مشکلات در کشور وجود دارد هیچکس منکر آن نیست اما راه حل آن انتخاب افرادی غیرتمند، اصلح و دلسوز است که بتوانند با قانون‌گذاری مناسب و بجا اثرات مثبتی به ویژه در زمینه اقتصادی بگذارند.
اختری با تاکید بر اینکه خودتحریمی در انتخابات به ضرر کشور است، افزود: برخی افراد با این دیدگاه که بهترین راه برای اعتراض به وضع موجود شرکت نکردن در انتخابات است میگویند رای نمیدهیم اصلا تا به حال به این فکر کردیم که چرا انتخابات برگزار می شود؟ انتخابات برگزار می‌شود تا مردم با مشارکت بالا و آگاهانه افراد شایسته را راهی بهارستان کنند تا تصمیمات اساسی بگیرند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد کمرنگ جلوه دادن مردم پای صندوق‌های رای هستند، گفت: مهاجمان این کشور غربی، عبری، عربی و منافقین با تمام توان وارد عرصه مبارزه شدند و فقط نظاره‌گر نیستند همانطور که در سنوات گذشته اقدامات گسترده‌ای علیه کشور داشتند اکنون مشاهده می‌کنیم هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت‌ها و انتشار اخبار ضد و نقیض بیشتر می‌شود تا بذر ناامیدی را در دل مردم فهیم ایران بکارند.
کارشناس مسائل سیاسی در گرگان حضور پرشور مردم در انتخابات را تضمین‌کننده امنیت کشور برشمرد و افزود: نقش مردم در حاکمیت فقط محدود به تأسیس نیست بلکه در تداوم و ماندگاری آن هم اثر گذارند در واقع کارآمدی یک جامعه پشتیبانی دائم و بدون وقفه مردم را می‌خواهد.
اختری خاطرنشان کرد: مردم با کشارکت بی‌نظیر خود در انتخابات، امید دشمنان را ناامید کنند نه اینکه صرفاً شرکت کنند، مشارکت یعنی همه با هم ورود کنیم و دژ مستحکمی در برابر بدخواهان این مرز و بوم باشیم و بازوی قدرت اصلی کشورمان را که مردم هستند به همه دنیا نشان دهیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مشارکت حداکثری، انتخابات،نقش آفرینی،مردم،سرنوشت کشور، عباداله اختری،کارشناس مسائل سیاسی در گرگان،خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو