انتخابات، مظهر حماسه سیاسی است

حضور حداکثری، سیلی محکمی به دشمنان انقلاب است

فرماندار مینودشت بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات مظهر حماسه سیاسی است و حضور مردم پای صندوق‌های رای سیلی محکمی بر صورت دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است.
حضور حداکثری، سیلی محکمی به دشمنان انقلاب است
1402/12/02 - 11:56
تاریخ و ساعت خبر:
190404
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، فرامرز دیلم کتولی با گرامیداشت ایام شعبانیه اظهار کرد: رأی به هر نامزدی، رأی به جمهوری اسلامی و رأی اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است درحقیقت حضور مردم پای صندوق‌های رای سیلی محکمی بر صورت دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه باید شرایط برای رقابت سالم و مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود، گفت: مهمترین اصل برای دولت، آماده‌سازی شرایط برای برگزاری یک رقابت سالم و مشارکت حداکثری در انتخابات است.
فرماندار مینودشت با اشاره به اینکه انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است، تصریح کرد: همه‌ی کسانی که به نظام جمهوری اسلامی و به استقلال کشور معتقدند و به آینده‌ی کشور اهمیت می‌دهند و دلشان برای منافع ملی میسوزد باید در انتخابات شرکت کنند.
دیلم کتولی به کارگیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان مینودشت برای هرچه باشکوه برگزار شدن انتخابات را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: تبیین دستاوردها و آگاه‌سازی جامعه از اقدامات دولت باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود هر جا انتخابات با شرکت گسترده‌ی مردم همراه باشد، نشانه‌ی این است که ملت در آن کشور بیدار، هوشیار و با نظام خود همراهند.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات برای ما یک پرچم افتخار و نشانه مردم سالاری دینی است دشمنان امید دارند که حضور مردم پای صندوق‌های رای کمرنگ باشد تا بگویند مردم به نظام علاقه‌ای ندارند امام مردم ما همواره ثابت کردند در تمام عرصه‌ها پای کار انقلاب ایستادند و در 11 اسفند ماه نیز با حضور دشمن‌شکن خود بار دیگر سیلی محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌زنند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات،حماسه سیاسی،،سیلی محکمدشمنان،فرامرز دیلم کتولی،فرماندار مینودشت،خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو