جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌های دختر در سنندج

معمولا در همه انتخابات‌ها تعدادی از رای دهندگان افرادی هستند که برای نخستین بار می خواهند وارد عرصه سیاسی شده و در تعیین سرنوشت کشور و مملکت خود سهیم شوند.
جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌های دختر در سنندج
1402/12/02 - 12:44
تاریخ و ساعت خبر:
190413
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رای اولی‌ها از اینکه می‌توانند در سرنوشت کشور و مملکت خود مشارکت داشته باشند به خود می‌بالند و با شور و شوق بیشتری نسبت به سایر اقشار منتظر فرا رسیدن روز انتخابات هستند و در مدت زمان باقی مانده تا روز موعود از هر طریقی تلاش می کنند آگاهی و اطلاعات خود نسبت به کاندیداها را بالا ببرند تا اولین انتخابشان، بهترین باشد.

بی شک حضور گسترده و پرشور رای اولی‌ها در صحنه انتخابات شور و شوق بیشتری به فضای جامعه وارد می کند و جدای از آن دشمنان ما که با تمام توان در صدد دور کردن جوانان از صحنه هستند ناامید شده و مثل همیشه نقشه‌هایشان نقش برآب خواهد شد.

در آستانه حماسه سیاسی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، همایش دانش آموزان دختر رای اولی‌ با هدف مشارکت حداکثری در این رویداد بزرگ برگزار شد.




انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشن سیاسی ، رأی اولی ها، دختران سنندج
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو