کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد

انتخابات لیلة‌القدر نظام اسلامی است/ بانوان می‌توانند میدان‌دار اصلی عرصۀ انتخابات باشند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر مشارکت حداکثری در انتخابات مهم و اثرگذار نبود، این‌قدر دشمنان مردم بر عدم حضور مردم اصرار نمی‌کردند، اینقدر هزینه نمی‌کردند که مردم نیایند پای صندوق.
انتخابات لیلة‌القدر نظام اسلامی است/ بانوان می‌توانند میدان‌دار اصلی عرصۀ انتخابات باشند
1402/12/04 - 12:55
تاریخ و ساعت خبر:
190439
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی؛ صابر حیدری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو‌ اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران با اشاره به ضرورت حضور پرشور در انتخابات گفت: این‌ همه اصرار به شرکت در انتخابات، برای دفاع از حق مردم است. مهم‌ترین وظیفۀ نظام اسلامی و رهبری، صیانت از حقوق مردم است.
وی ادامه داد: عدم حضور مردم، در هرجا که باشد، مانع از پیشرفت است. یعنی حضور مردم مساوی با پیشرفت است و عدم حضور آن ها مساوی با پسرفت است. از این جهت شرکت در انتخابات تکلیف نیز هست.
حیدری با بیان این نکته که انتخابات لیلة‌القدر نظام اسلامی است؛ گفت: اگر مشارکت حداکثری در انتخابات مهم و اثرگذار نبود، این‌قدر دشمنان مردم بر عدم حضور مردم اصرار نمی‌کردند، اینقدر هزینه نمی‌کردند که مردم نیایند پای صندوق.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آینده روشن است و ما مأمور به انجام تکلیف. با امید، تمام تلاش‌مان را برای مبارزه با دشمن مردم که امروز تاکتیکش ناامید کردن مردم و جدا کردن آن ها از حضور و مشارکت هست، خواهیم کرد.
وی ادامه داد: هر کدام از ما، قطعا تأثیرگذاریم و از هر کدام از ما یک کاری برمی‌آید. بنشینیم فکر کنیم که چه کارهایی برای مشارکت حداکثری مردم لازم است و از ما چه برمی‌آید، برویم همان را انجام دهیم.
حیدری با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در عرصه انتخابات گفت: برای انجام کارهای مرتبط با انتخابات، منتظر امر و نهی و پیشنهاد و راهکار این و آن نمانیم. خودمان تشخیص دهیم که چه کنیم و بعد اقدام کنیم.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: از کارهای کوچک و به ظاهر ساده و دم دستی شروع کنیم. خیلی وقت‌ها چون می‌خواهیم کارهای بزرگ انجام بدهیم، هیچ کاری را نمی‌توانیم انجام دهیم.
وی افزود: الآن انتخابات بیشتر نیازمند شور و هیاهو است. وقتی می‌خواهید برای یک مناسبتی جشن بگیرید چه کار می‌کنید؟ الآن هم برای انتخابات همان کارها را بکنید.
حیدری با اشاره به استفاده از پتانسیل های مختلف برای دعوت به انتخابات گفت: از ظرفیت حاج‌قاسم‌ برای کشاندن مردم به صحنه استفاده کنید. مرد میدان اینقدر ظرفیت دارد که بتواند مردم را وارد میدان کند.
کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر این نکته که تمرکز بر اصل مشارکت باشد؛ اظهار کرد: وقت‌تان را خیلی برای مصادیق نگذارید. همچنین بانوان می‌توانند میدان‌دار اصلی عرصۀ انتخابات باشند. تجربه نشان داده ظرفیت و توان آنها بیشتر از سایرین است.
حیدری در پایان با اشاره به تاثیرگذاری نوجوانان در دعوت به انتخابات خاطرنشان کرد: از تبلیغات هنری و زیبا، خصوصاً آنها که توسط نوجوانان انجام می‌شود غافل نباشیم، مثل سرودهای خیابانی.

خبرنگار: زهرا بختیاری

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارشناس مسائل سیاسی ، انتخابات،نظام اسلامی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو