مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان:

لزوم اصلح گزینی و اجتناب از پیش داروی و قومیت گرایی در انتخابات

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: اگر از قومیت گرایی و پیش داوری ها دوری کنیم و با اصلح گزینی از شکسته شدن آرا و به قدرت رسیدن گزینه ای که از کمترین شایستگی برخوردار است اجتناب کنیم، زمینه ای برای انتخابات پروشور خواهیم داشت که موجب ناامیدی دشمن است.
لزوم اصلح گزینی و اجتناب از پیش داروی و قومیت گرایی در انتخابات
1402/12/04 - 14:09
تاریخ و ساعت خبر:
190461
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، مریم مراد اسکندری در خصوص نقش زنان در ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت افزایی عنوان کرد: بانوان با ایفای نقش همسری و فرزندپروری، ستون اصلی قوام خانواده هستند و در جریان انتخابات نیز می توانند داعیه دار هدایتگری جامعه، حفظ نظام و انسجام ملی باشند.
وی با اشاره به نقش کلیدی زنان در افزایش مشارکت، رقابت سالم، حفظ امنیت و سلامت در انتخابات، افزود: جایگاه ویژه ای که با پیروزی انقلاب اسلامی برای زنان در جامعه مطرح شد واقعا چشم گیر بوده و دور از انصاف است که این پیشرفت ها را متاثر از انقلاب نبینیم و ندانیم. انقلابی که نقش های خاصی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای زن در نظر گرفته به طوری که حتی در برخی بخش هایی که مردان فعال اند، باز هم زنها پیشتاز هستند و این غرورآفرین است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: با ارزش گزاری ویژه انقلاب اسلامی به زنان، نقش آفرینی آنها در انتخابات نیز از طریق روشن گری و آگاهی بخشی قطعا موثرتر خواهد بود.
مراد اسکندری با اشاره به اهمیت انتخاب فرد اصلح ادامه داد: باید با آگاهی و دید باز بین خوب و خوبتر انتخاب کنیم و این که بعضی ها می گویند بین بد و بدتر باید انتخاب شود اصلا صحیح نیست.
وی با اشاره به تلاش دشمن در دو قطبی سازی و جدایی بین مردم و دولت، اظهار کرد: اما مردم همیشه ثابت کرده اند که کشورشان را دوست دارند و با رای آری به جمهوری اسلامی ایران در سال 58 اولین سیلی را به دشمن زدند و نشان دادند که در سرنوشت کشورشان سهیم اند و حق انتخاب را از خودشان ساقط نمی کنند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ادامه داد: جدایی خط فکر کسانی که با نظام جموری اسلامی ایران دشمنی می کنند و در صدد ضربه زدن به آن هستند عاملی برای هوشیاری مردمی است که با رای خود به کاندیدای اصلح ، بر خلاف خواسته دشمن عمل می کنند.
مراد اسکندری با تاکید بر اینکه والدین، فرزندان رای اولی خود را برای شرکت در انتخابات و اصلح گزینی ترغیب کنند، گفت: دغدغه اصلی ما باید حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. فرزندان نسل جدید شاید پیروزی انقلاب را به چشم خود ندیدند اما ریشه هایشان از این آب و خاک است و حرمت زیادی برای شهدا قائل هستند. کسی که در انتخابات شرکت نکند بعدها نمی تواند مدعی باشد که چرا دولت با افکارش همسو نیست.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان نیز در ادامه با اشاره به نقش پررنگ بانوان در جهت دهی به خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه افزود: خداوند زن را ذاتا مایه آرامش خانواده خلق کرد لذا آن چیزی که اهمیت دارد تربیت فرزندان در مسیر الهی و مقابل راهبرد دشمن است.
سمانه جمالپور با اشاره به حضور همیشگی و پرشور مردم در عرصه های مختلف اجتماعی کشور، اظهار کرد: آن چیزی که ضرورت دارد امید آفرینی، ایجاد انگیزه و علاقه مندی به نظام است.

وی با بیان اینکه دشمن، خانواده و معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته است، عنوان کرد: تلاش دشمن بهره برداری از آسیب هاست. زن هم مدیر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خانواده است و اوست که می تواند با تربیت صحیح، آموزش و فرهنگ سازی در جامعه کمک کند که خانواده ها به مشکلاتی که در جامعه هست، چطور نگاه کنند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان ادامه داد: این نگاه باعث می شود که مشکلات جامعه متوجه نظام نشود زیرا ممکن است این آسیب ها در تمامی جوامع نیز وجود دشته باشد. زنان، با نشاط و شوق و اشتیاقی که در جامعه ایجاد می کنند و با بحث های تبیینی، رفع شبهات و پاسخ دهی به سوالات در باب انتخابات می توانند نقش خوبی را ایفا کرده و در مسیر انتخابات امید آفرین باشند. امید به آینده کلیدی است که باعث می شود به راحتی از این مسیر عبور کنیم .
جمالپور در خصوص مردم سالاری دینی توضیح داد: رای به جمهوری اسلامی نشان از این دارد که پایه این نظام، مردم است و این نشان از مقبولیت آن دارد. چیزی که برای دشمن اهمیت دارد ایجاد فضای دو قطبی در جامعه و سمت و سو دادن اذهان مردم به اینکه نظام، دیکتاتوری و غیر مردمی است در صورتی که مبنای کار و برنامه های حکومت بر اساس احکام است و مردم ما ثابت کردند که آن چیزی را که به نفع مملکتمان هست را تایید می کنند.
وی عنوان کرد: حضور حداکثری و سپس انتخاب افراد شاخص، مسیر درست را به ما نشان می دهد. وظیفه ما تبلیغ برای افراد نیست بلکه معرفی افراد متعهد به کار است.
انتهای پیام

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خوزستان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ، انتخابات، نماینده اصلح ، قومیت گرایی در انتخابات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو