گفتگو با مادر دهه هفتادی دارای 5 فرزند زرندیه ایی

خبرنگار خبرگزاری زنان ایران با خانم دلیری مادر دهه هفتادی موفق و تحصیلکرده دارای 5 فرزند و یکی از مسئولین پایگاه بسیج زرندیه به گفتگو نشسته است.
گفتگو با مادر دهه هفتادی دارای 5 فرزند زرندیه ایی
1402/12/05 - 10:00
تاریخ و ساعت خبر:
190488
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان زرندیه؛ خبرنگار خبرگزاری زنان ایران با خانم دلیری مادر دهه هفتادی موفق و تحصیلکرده دارای 5 فرزند و یکی از مسئولین پایگاه بسیج زرندیه به گفتگو نشسته است.
دلیری مادر دهه هفتادی اهل زرندیه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: قبل از هر چیزی مادر ۵ فرزند به نام های امین، عمار، علی، فاطمه و محمد هستم. درحال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته ریاضی گرایش هندسه از شهرستان زرندیه هستم.
وی در مورد علاقه به داشتن فرزند پنجم، بیان کرد: خودمان دوست داشتیم فرزند بیشتری داشته باشیم و فرمان رهبر انقلاب که نایب امام زمان(عج) هستند را اطاعت کردیم تا به امروز هم خداوند روزیشان را داده است.
مادر جوان زرندیه ای با اشاره به تحصیل همزمان و مدیریت خانه و رسیدگی به امورات فرزندان گفت: تحصیل با بچه کوچک سخت است ولی بچه های بزرگتر هم در کار خانه کمک می کنند و هم در پیگیری درس کوچکترها کمک حال هستند.
دلیری به حمایت های بی وقفه اشاره کرد و افزود: همسرم بیشتر در بچه داری و تربیت آن ها به بنده کمک می کند، زمانی که بنده درگیر تحصیل هستم همسرم پیگیری درس و مدرسه بچه ها را به عهده می گیرد.
وی ادامه داد: وقتی خانه ی یکی از آشنایان می رویم از ما استقبال می کنند. به طور مثال اگر یکی دوتا از بچه ها همراه ما به مهمانی نیامده باشند، حال آنها را می پرسند و پیگیر می شوند که چرا نیامدند و مشتاق دیدار آن ها هستند.
مادر دهه هفتادی زرندیه با اشاره به قانون حمایت از افزایش جمعیت و فرزندآوری گفت: اکنون وام فرزندآوری دریافت کردیم اما هنوز از ماشین و زمین و.. خبری نیست و چیزی تحویل نگرفتیم.
دلیری در پایان خاطرنشان کرد: از حمایت های مالی و معنوی خانواده خودم و خانواده همسرم که پشتیبان ما بودند و در نگهداری بچه ها کمک حال ما هستند تشکر می کنم.
خبرنگار: مائده رسولی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مادر دهه هفتادی، جوان، موفق،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو