عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

روز ۱۱ اسفندماه خانوادگی در انتخابات شرکت می‌کنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: بانوان باید از روحیه زنانگی خود استفاده کرده و در ۱۱ اسفند خانوادگی و با دوستان و آشنایان در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
روز ۱۱ اسفندماه خانوادگی در انتخابات شرکت می‌کنیم
1402/12/09 - 10:56
تاریخ و ساعت خبر:
190489
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ سعیده کرمی، مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: بانوان در شور انتخاباتی نقش برجسته‌ای دارند و می‌توانند کلیه اعضای خانواده و دوستان را با آن روحیه ظریف و لطیف خود به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.
وی ادامه داد: زنان در جهاد تبیین به دلیل ویژگی‌های ذاتی خود نقش بی‌بدیلی دارند و در این عرصه از مردان نیز جلوتر هستند و رسالت این مهم را بهتر انجام می‌دهند.
کرمی افزود: دشمن شبانه روز تلاش می‌کند تا در دل مردم بذر ناامیدی بکارد و مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شود.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: بانوان باید از روحیه زنانگی خود استفاده کرده و در ۱۱ اسفند خانوادگی و با دوستان و آشنایان در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
وی گفت: من به واسطه شغلم با دانشجویان در ارتباط هستم، این عزیزان نیز تصمیم به حضور در انتخابات نداشتند، اما من به عنوان مدرس دانشگاه یک جلسه در کنار درسم در مورد اهمیت در انتخابات صحبت کردم و قرار شد روز ۱۱ اسفند به همراه دانشجویانم برای شرکت در انتخابات حاضر شوم.
کرمی بیان کرد: امروز وقت کینه و کدورت نیست و باید همه همدل شویم تا بتوانیم با حضور حداکثری در انتخابات، ایرانی سربلند و سرافزار را به دنیا نشان دهیم و ۱۱ اسفند روز حضور در میدان است.
این مدرس دانشگاه گفت: اگر در انتخابت شرکت نکنیم، حق اعتراض نداریم زیرا انتخاب را از خود سلب کردیم همانند آن چیزی می‌ماند که مادر به فرزند خود می‌گوید، بیا با هم برویم و برایت کفش بخرم، فرزند قبول نمی‌کند و به مادر می‌گوید شما برو و برای من کفش بخر. مادر یک کفش بدون حضور فرزند برای او می‌خرد، و وقتی به خانه می‌رود، فرزند اعتراض می‌کند که این چه کفشی است، که برایم خریدید، در این هنگام مادر باید به فرزند خود بگوید، خودت برای انتخاب کفش حضور پیدا نکردی، اکنون نیز حق اعتراض نداری، بنابراین اهمیت انتخاب در همین جا نمایان می‌شود.
وی در پایان اظهار داشت: همه باید در انتخابات شرکت کنند و ۱۱ اسفندماه باید خانوادگی در پای صندوق رأی حاضر شویم و شرکت کنیم تا دشمن بداند انتخابات برای همه ارکان جامعه مهم است و ما خودمان برای کشور خود تصمیم می‌گیریم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، رای، زنان، خانواده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو