مجید سرکانی مطرح کرد:

انتخابات آبروی نظام اسلامی و خنثی‌کننده نیت‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی

سرکانی با بیان اینکه انتخابات جهاد عمومی و امتحان الهی است، افزود: انتخابات آبروی نظام اسلامی و خنثی‌کننده نیت‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
انتخابات آبروی نظام اسلامی و خنثی‌کننده نیت‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی
1402/12/07 - 07:22
تاریخ و ساعت خبر:
190507
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مجید سرکانی مدرس سواد رسانه در گفتگو با خبرگزاری زنان ایران در همدان با اشاره به حدیثی از پيامبراکرم‌(ص‌) مبنی بر اینکه «خوشا به‌حال منتظرانی که به حضور قائم برسند آنان که پيش از قيام او نيز پيرو او هستند با دوست او عاشقانه دوست و موافق و با دشمن او خصمانه دشمن و مخالف هستند، اظهار کرد: امام صادق‌(ع‌) فرمودند «ليعدن احدکم لخروج‌القائم و لو سهما فان الله اذا علم ذلک من نيته رجوت لان ينسی فی عمره حتی يدرکه و يکون من اعوانه و انصاره‌» می‌بايست هر يک ازشما برای قيام قائم، اگر‌چه يک تير تهيه کند همانا خداوند هنگامی که اين نيت را در او می‌بيند اميد است که عمرش را طولانی سازد تا آنکه او را دريابد و از ياران و ياوران او باشد.

وی با اشاره به حديثی از امام محمدباقر(ع‌) می‌فرمايد: تقوا پيشه سازيد و بار سنگين انتظار را به کمک ورع و پارسايی با کوشش بسيار در عبادت و اطاعت خدا به منزل رسانيد، ادامه داد: شادابی، نشاط و پويايی انسان در طول زندگی فردی و اجتماعی، مرهون نعمت اميدواری‌اش به آينده است.

این مدرس سواد رسانه با بیان اینکه دورنمای آينده «اقتداری مؤمنانه» را در دوران «انتظار» تجربه می‌کند، تصریح کرد: «امنيت» در سايه صلح جهانی و «توسعه» در سايه «عدالت‌خواهی» در يک کلمه «اقتدار» در سايه «ايمان» را به‌دنبال دارد.

سرکانی با بیان اینکه «انتظار فرج» را «انتظار قدرت اسلام» می‌دانيم، ابراز کرد: چنين انتظاری است که بالاترين عبادت‌‌ها است چرا که به انسان حرارت و شوق، تحرک و جوشش، مسئوليت و تعهد، عشق و اميد و عزت و سرافرازی می‌دهد.

وی با اشاره به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ الله جهت شرکت در انتخابات اظهار کرد: حضور در انتخابات وظیفه شرعی، ملی و انقلابی است.

این مدرس سواد رسانه با بیان اینکه انتخابات جهاد عمومی و امتحان الهی است، افزود: انتخابات آبروی نظام اسلامی و خنثی‌کننده نیت‌های شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

سرکانی با بیان اینکه انتخابات جشن ملی است، گفت: بسیاری از سیاسیون جهان ملت ایران را رشید و نیرومند می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مجلس خبرگان بسیار مهم است، عنوان کرد: هدف احمق‌های درجه‌ یک، مأیوس کردن مردم از صندوق رأی است.

این مدرس سواد رسانه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به پیروزی و شهادت دست‌یافت، ابراز کرد: آمریکا غرق خواهد شد.

سرکانی خاطرنشان کرد: ماهم به وضع موجود، گرانی و فساد و بی عدالتی و ... اعتراض داریم اما سر بر شانه دشمن نمی گذاریم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، نظام اسلامی، عدالت خواهی، صندوق رای
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو