رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان:

مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم

رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان گفت: باید مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم و در این زمینه ذائقه‌سازی کنیم تا حمایت‌های معنادارتری از ورزش زنان صورت گیرد.
مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم
1402/12/06 - 22:35
تاریخ و ساعت خبر:
190545
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از شورای عالی انقلاب فرهنگی، فهیمه فرهمندپور پس از برگزاری رقابت دوم فینال لیگ برتر زنان با بیان اینکه این دیدار، رقابت پرهیجان و نزدیکی بود، اظهار داشت: ما در ذائقه سازی و مطالبه عمومی برای ورزش بانوان کمتر کار کرده‌ایم. بسیاری از صندلی‌های تماشاگران خالی بود و باعث تاسف است که چرا جامعه ما در این خصوص به اندازه کافی حساس، مطلع و راغب نیست. مطالبه در خصوص ورزش بانوان و حمایت عمومی و مردمی در جامعه صورت نگرفته است.
وی گفت: سرمایه گذاری در ذائقه سازی جامعه در خصوص ورزش بانوان باعث می‌شود که ورزش بانوان به اندازه آقایان دیده شود و مورد توجه قرار گیرد و به این شکل به طور طبیعی حمایت از ورزش بانوان فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه ورزش با خود سلامت جسم، قوت روح و سلامت روان ایجاد می‌کند و به نوعی توازن روانی و اجتماعی به همراه دارد، خاطرنشان کرد: باید مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم تا حمایت‌های معنادارتری از ورزش زنان صورت گیرد.
رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان تصریح کرد: در فدراسیون والیبال اتفاقات خوبی در بخش بانوان می‌افتد و گزارش های امیدبخش است البته که تا شرایط مطلوب فاصله داریم.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاونت توسعه ورزش بانوان، ریاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده، شورای عالی انقلاب فرهنگی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزش بانوان
V
آرشیو