یادداشت

حضور مردم فهیم ایران در حساسترین صحنه ها، معادلات دشمنان داخلی و خارجی را برهم زده است

سبزی: تجربه چهل سال گذشته بزرگان نیز بارها ثابت کرده است که حضور مردم فهیم ایران در حساسترین صحنه ها، معادلات دشمنان داخلی و خارجی را برهم زده است. این حضور چه در صحنه‌های روزهای باشکوه انقلاب و چه در صحنه‌های دفاع مقدس و چه در دفع شر داعشیان خونخوار و حتی در راهپیمایی های باشکوهی مانند 9 دی ماه و یا 22 بهمن و ... بارها تجربه شده است.
حضور مردم فهیم ایران در حساسترین صحنه ها، معادلات دشمنان داخلی و خارجی را برهم زده است
1402/12/07 - 12:33
تاریخ و ساعت خبر:
190565
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در کبودراهنگ، سمیراسبزی طی یادداشت سیاسی نوشت: انتخابات یکی از بارزترین و برجسته ترین شکل اعلام حضور شهروندان هر کشوری در حمایت از نظام حاکم و تاثیر گذاری در نحوه اداره کشور و اعلام نظر و اراده مردم است، بنابراین وقتی مردم در انتخابات با مشارکت بالا رای می دهند، در واقع اعتماد خود به سیاست ها و برنامه های کلان کشور را اعلام می‌کنند.

امام خمینی (ره) همواره بر حضور مردم در صحنه های مختلف تأکید می کردند و در مورد انتخابات نیز در وصیتنامه خود به ملت بزرگ ایران وصیت کردند که: (وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات، چه رئیس جمهور و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چه انتخابات خبرگان) در صحنه باشید و اشخاصی که انتخاب می‌کنید روی ضوابطی باشد که اعتبار می شود، همه و همه مسئول سرنوشت کشور و اسلام می باشند، چه در نسل حاضر و چه در نسل های آینده.

ما امت خمینی(ره) کبیر هستیم، باید مواظب باشیم با افزایش مشارکت در سال های اخیر تکالیف الهی از ما ساقط نشود، چه بسا ما در قبال امام و شهیدان انقلاب مسئول هستیم، به فرموده امام دروصیت نامه، عدم حضور در انتخابات در راس گناهان کبیره است.

ما ایرانی هستیم، شیعه یا سنی، مسیحی یاکلیمی و زرتشتی، ترک، فارس لر، بلوچ، عرب، ترکمن و .... هرچه هستیم وطنمان ایران است، وجب به وجب این خاک هزاران شهید تقدیم کرده، نباید با عدم مشارکت و حضورمان در انتخابات باعث شویم ایرانمان در طمع دشمنان قرارگیرد‌.

تجربه چهل سال گذشته بزرگان نیز بارها ثابت کرده است که حضور مردم فهیم ایران در حساسترین صحنه ها، معادلات دشمنان داخلی و خارجی را برهم زده است. این حضور چه در صحنه‌های روزهای باشکوه انقلاب و چه در صحنه‌های دفاع مقدس و چه در دفع شر داعشیان خونخوار و حتی در راهپیمایی های باشکوهی مانند 9 دی ماه و یا 22 بهمن و ... بارها تجربه شده است.

همه ی ما میاییم پرقدرت تر از قبل، این بار با حضورمان ثابت خواهیم کرد، ما ایرانیان هیچ وقت اجازه نمی دهیم دشمنانمان خرسند شوند، همیشه با حضورمان مشتی محکم برا دهان یاوه گویان هستیم‌.

سمیراسبزی✍️

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادداشت، انتخابات، مشارکت، حضور در صحنه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
همدان
V
آرشیو