فرمانده سپاه گرگان؛

«انتخابات»، فرصت طلایی برای قدرت‌نمایی سیاسی کشور

فرمانده سپاه گرگان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات فرصتی برای قدرت نمایی سیاسی کشور است باید با حضور حداکثری در انتخابات، سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم.
«انتخابات»، فرصت طلایی برای قدرت‌نمایی سیاسی کشور
1402/12/07 - 18:00
تاریخ و ساعت خبر:
190585
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محمود علیخانی ظهر امروز با گرامیداشت عید بزرگ نیمه شعبان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار زنان نیوز گلستان اظهار کرد: انتخابات فرصت طلایی و استثنایی برای قدرت نمایی سیاسی کشور است با اتحاد و همبستگی باید ناتوانی دشمنان را به جهانیان ثابت کنیم.
وی از مردم گرگان دعوت کرد تا در انتخابات 11 اسفند حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند و با حضورشان باعث یاس و ناامیدی دشمنان شوند.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: مردم همواره ثابت کردند پای این انقلاب ایستادند و 1400 شهید مردم گرگان نماد وفاداری، ولایتمداری و پای کار انقلاب بودن مردم دارالمومنین شهرستان گرگان را می‌رساند.
علیخانی با اشاره به اینکه گلستان رنگین‌کمان اقوام است، خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه‌های مختلف سعی داشت مردم را از نظام دور کند اما مردم ما همواره ثابت کردند پای نظام هستند و در 22 بهمن نیز همچون مدافعان حرم از انقلابشان دفاع کردند.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه گرگان در 11 اسفند ماه جاری با مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای خواهند آمد و آینده روشنی را برای کشورشان ترسیم خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: انتخابات حق طبیعی مردم است و یک تکلیف سیاسی است و یقینا مردم ما در 11 اسفند برای تعیین سرنوشت کشور عزیزمان ایران پای صندوق‌های رای می‌آيند.
علیخانی حضور در انتخابات را مهمترین اصل مردم‌سالاری برشمرد و افزود: انتخابات در ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در جهان است دشمن در تلاش است حضور مردم پای صندوق‌های رای را کمرنگ جلوه دهد اما مردم جانانه پای کار انقلاب هستند و با حضور بی‌نظیرشان پی صندوق‌های رای تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، فرصت طلایی،قدرت نمایی، سیاسی کشور،محمود علیخانی،فرمانده سپاه گرگان،خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو