دعوت مادران و پدران شهید سمنان از مردم برای شرکت در انتخابات+ فیلم

مادران و پدران شهیدان استان سمنان مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کردند.
دعوت مادران و پدران شهید سمنان از مردم برای شرکت در انتخابات+ فیلم
1402/12/08 - 13:53
تاریخ و ساعت خبر:
190594
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان؛ جمعی از مادران و پدران و همسران شهید در استان سمنان مردم را برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی در روز یازدهم اسفندماه دعوت کردند.
شرکت در انتخابات وظیفه همگانی
احترام حیدریان، همسر شهید محمدتقی همتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: همانطور که شهدا احساس مسئولیت کردند و برای حضور در جبهه های حق علیه باطل سر از پا نمی شناختند؛ امروز ما نیز باید احساس مسئولیت کنیم و وظیفه ما در تقابل جبهه حق و باطل شرکت در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات سرنوشت ساز است، افزود: از هم استانی های خود می خواهم در انتخابات شرکت کرده و برگ زرین دیگری را بر افتخارات این استان و کشور بیافزایند تا چشم دشمنان کور شود.
شرکت در انتخابات؛ واجب شرعی
زکیه نصیری، مادر شهیدان احمدپناهی و خواهر شهید محمدکاظم نصیری می‌گوید: بر همه ما ایرانیان واجب است که حرف رهبری را گوش دهیم و در انتخابات شرکت کنیم؛ چون انقلاب اسلامی به‌راحتی به دست نیامده و شهدای زیادی برای آن داده شده است.

وی گفت: زحمات بسیاری کشیده شده تا انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند و از لحاظ شرعی و عرفی بر همه ما واجب است تا در انتخابات شرکت کنیم و به نظام اسلامی رأی بدهیم.
شرکت در انتخابات؛ یعنی حفظ اسلام
حسن خرمیان پدر طلبه شهید حسین خرمیان نیز اظهار کرد: مسئله مهمی که به زودی با آن روبه رو هستیم و به یاری خداوند همه مردم خوب کشور ما در آن شکرت می کنند مسئله لنتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از آزمون های بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است، گفت: یکی از دلایلی که باید در انتخابات شرکت کرد دلیل قرآنی است «خودتان را در مقابل دشمنان آماده کنید» به ویژه در شرایط فعلی که با دشمنان بزرگی همچون آمریکا و همپیمانان او مواجه هستیم؛ مرتب تبلیغ می کنند که در انتخابات شرکت نکنید اما ما باید هوشیار باشیم و هم خودمان و هم دیگران را تشویق کنیم که به طور گسترده همانند یوم الله 22 بهمن که یک افتخاری است برای ما این حضور همانند آن روز یو م الله دیگری را بیافرینیم و در این انتخابات شرکت کنیم.
وی با بیان اینکه شهدا پر پر شدند که اسلام بماند، افزود: یک راه حفظ اسلام همین حضور ما در انتخابات است با حضور ما دشممنان ما خار و سرافکنده می شوند بنابراین در روز 11 اسفندماه در انتخاباات شرکت می کنیم.
به خاطر کشورمان رأی دهید
مادر شهید محمد پازوکی نیز گفت: به همه توصیه می کنم به خاطرمملکت و رهبرمان و به خاطر کشورمان رأی دهید. من به همراه خانواده و فرزندانم به پای صندوق های رأی می رویم و رأی خواهیم داد.

شرکت در انتخابات؛ لبیک به رهبری
مرصع جهان کرد، مادر شهید عبدالرضا کرم الدین بیان کرد: در انتخابات شرکت می کنم و همشهریانم را دعوت می کنم که در انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.
قربان کرم الدین پدر شهید عبدالرضا کرم الدین نیز گفت: همه ما در انتخابات شرکت می کنیم انتظار داریم همه مردم استان سمنان به ویژه خانواده شهدا در انتخابات شرکت کنند و با حضور خود به رهبری لبیک بگویند.

با هر سلیقه ای در انتخابات شرکت کنید
قربان علی خواجه مظفری پدر شهید نیز گفت: خداوند به من پنج فرزند داده است که 2 تن از آنها را تقدیم دین مقدس اسلام کردیم؛ بنده خودم خودم رزمنده و جانبازم به عنوان پدر شهید و یک ایرانی زن و مرد و کوچک و بزرگ را دعوت می کنم با هر سلیقه ای که هستند در انتخابات شرکت کنند. من قول می دهم شهدا دستشان را می گیرند.

شرکت در انتخابات؛ خنثی کننده توطئه دشمنان
پدر شهید محمد عبدوس از شهدای مدافع حرم تأکید کرد: در رابطه با انتخابات به عنوان یک ایرانی و پدر شهید از مردم بسیار عزیز، آگاه و با بصیرت کشورم درخواست می کنم در انتخابات 11 اسفند بسیار پرشور شرکت کنند که این امر 2 مطلب را می تواند به همراه داشته باشد یکی اینکه باعث اقتدار و امنیت کشور خواهد شد و دوم اینکه دشمن را از توطئه هایی که می خواهد انجام دهد مأیوس خواهد کرد.

مثل شهدای مدافع حرم باشیم
محمدحسن حمزه پدر شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه نیز گفت: اگر می خواهیم مثل شهدا مدافع حرم باشیم همه باید پای صندوق های رأی حاضر شویم چرا که این حضور ما تیری است بر قلب دشمنان.

شرکت در انتخابات؛ پاسداری از خون شهدا
همسر شهید محمدباقر برجسته ملکی نیز گفت: در روز 11 اسفندماه پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنیم، همراه با خانواده؛ چرا که این حضور باعث پاسداری از خون شهدا می شود و مشت محکمی بر دهان اسرائیل و آمریکا خواهد خورد از مردم می خواهیم پای صندوق های رأی حضور یابند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، حضور حداکثری، خانواده شهدا،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو