انتخابات نشانه مردم سالاری دینی

مشارکت در انتخابات که نشانه مردم سالاری دینی است نقطه قوت جمهوری اسلامی است بنابراین مردمی بودن انتخابات در ایران اسلامی دشمن را به ستوه آورده و همواره تلاش می‌کند تا نقطه قوت ایران را به نقطه آسیب تبدیل کند.
انتخابات نشانه مردم سالاری دینی
1402/12/09 - 11:29
تاریخ و ساعت خبر:
190646
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان، انتخابات یکی از مردمی ترین مولفه های جمهوری اسلامی ایران است که توجه دوست و دشمن را متوجه خود کرده است، بنابراین دشمنان جمهوری اسلامی ایران با آگاهی از قدرت مردمی ایران اسلامی درصدد برآمده تا با ناامید کردن مردم از نظام، آنان را از حق قانونی و اجتماعی سیاسی خود یعنی حق تعیین سرنوشت دور نگاه دارد‌ اما ١١ اسفند مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با هوشیاری و بصیرت خود توطئه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کنند.
انتخابات حساس‌ترین و مؤثر ترین رویداد اجتماعی
طاهره عاشوریان مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اهمیت نقش انتخابات در کشور اظهار کرد: انتخابات حساس‌ترین و مؤثر ترین رویداد اجتماعی است که در آن مردم برای سرنوشت خویش «تصمیم» گیری می کنند و از آنجا که دشمن به طور کامل از اهمیت این پدیده مهم اجتماعی آگاه است همه تلاش خود را به کار می برد تا آن را کمرنگ جلوه دهد و جمهوری اسلامی را بدون پشتوانه مردمی جلوه دهد.
وی با بیان اینکه انتخاب اصلح یکی از دغدغه های مردم در انتخابات پیش روست، گفت: انتظار می رود تا کاندیداها با ارائه برنامه های خود، دلیل شرکت در کاندیداتوری را تبیین کنند نه اینکه صرفا به بیان مشکلات جامعه بپردازند.
انتخابات امروز یک ضرورت اجتماعی
محبوبه خداپرست با بیان اینکه باید برای مردم تبیین کرد که شرکت در انتخابات امروز یک ضرورت اجتماعی و بیانگر مسئولیت اجتماعی افراد است، افزود:کاهش مشارکت یکی از موضوعاتی است که دشمن در صدد است تا به واسطه آن القا کند که انقلاب مردم ایران دارای پشتوانه مردمی نیست، بنابراین حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکم بر دهان دشمنان خواهد زد.
این فعال اجتماعی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات که نشانه مردم سالاری دینی است نقطه قوت جمهوری اسلامی است گفت: مردمی بودن انتخابات در ایران اسلامی دشمن را به ستوه آورده است بنابراین همواره تلاش می‌کند تا نقطه قوت ایران را به نقطه آسیب تبدیل کند.
نقش مردم در تشکیل مجلسی شایسته
معصومه پاداش ستوده مدیرخبرگزاری موج گیلان با بیان اینکه انتخابات میدان بزرگ بصیرت مردم در مقابل کارشکنی های دشمنان است گفت: توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به جوانان و بانوان، احیای روحیه انقلابی و دینی از مولفه هایی است که توجه به آن ما را در مسیر انتخاب افراد اصلح هدایت می کند.
وی با بیان اینکه وفاق حداکثری و وحدت کامل نیروهای انقلابی، کنار گذاشتن مسایل فرعی و حاشیه ای از دیگر مولفه های انتخاب اصلح است، افزود: برگزاری انتخابات­های متعدّد سراسری در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون، نشان از تحقق بخشیدن به اهمیت نقش مردم در نظام اسلامی دارد بنابراین انتخاب اصلاح و درست یکی از مسائلی است که می تواند بر سرنوشت جامعه تاثیر بگذارد.
انتخابات تجلّی مشارکت فراگیر سیاسی مردم
محدثه فردی نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس در قانون و دیدگاه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: حماسۀ حضور ملت در انتخابات و تعیین سرنوشت خویش، تجلّی مشارکت فراگیر سیاسی مردم در نظام اسلامی است.
فعال رسانه ای استان گیلان با تاکید بر اینکه مجلس مرکز قانونگذاری و ناظر بر دولت هاست از این رو دارای اهمیت فراوانی است، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی از امور مهمی است که مسئولیت آن با همۀ افراد جامعه است، بنابراین بدیهی است که اهمیت جایگاه قانونی و گستردگی مسئولیت مجلس شورای اسلامی دشمن را برآن می‌دارد تا در تشکیل یک مجلس قدرتمند خلل ایجاد کند.
مجلس مرجع تصمیم‌گیرنده
به گزارش خبرگزاری زنان نیوز، مجلس رقم‌زننده امور ملت و مرجع تصمیم‌گیرنده در مملکت است بنابراین حضور قاطع و مشارکت حداکثری دو مولفه مهم و اثرگذار برای افراد جامعه است که نمی‌توان به راحتی از آن گذر کرد و نیازمند فرهنگ سازی های تبیینی و تقنینی در بین افکار عمومی است.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادداشت، انتخابات، مردم سالاری ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو