استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی :

استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت از معیارهای اصلی در انتخاب نماینده اصلح است

حجت الاسلام اکبرزاده در نشست خواهران طلبه حوزه ریحانه الرسول ارومیه ، استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت را از معیارهای اصلی در انتخاب نماینده اصلح برای تصدی مسئولیت در مجلس شورای اسلامی دانست.
استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت از معیارهای اصلی در انتخاب نماینده اصلح است
1402/12/10 - 09:11
تاریخ و ساعت خبر:
190675
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام ناصر اکبرزاده استاد حوزه علمیه استان آذربایجان غربی در نشست جهاد تبیین طلاب مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه که در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، گفت: برخی روزها و بعضی مکان ها برای عبادت و اهل زهد و تقوا، ویژه هستند که باید از آن به درستی استفاده شود که ماه مبارک شعبان از جمله آن هاست.
وی ادامه داد: اگر خدا متعال بخواهد کسی را هدایت کند دل او را متوجه عبادت با خود می کند واگر کسی از چشم خداوند بیفتد، پروردگار عالم لذت عبادت را از او می گیرد.
استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در ماه های گذشته از تعبیر قلّه برای رسیدن به هدف انقلاب اسلامی استفاده کرده و فرمودند؛ به قله نزدیک می شویم. و انقلاب اسلامی مسیر را برای رسیدن به قله که همان تمدن اسلامی و ظهور است هموار کرده است.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی نسیمی از ظهور است، گفت: در دین اسلام مهم ترین شاخصه ایمان، ایمان به خدای متعال و کفر به طاغوت است که کفر به طاغوت مهم تر از ایمان به پروردگار است و اگر این مسئله نباشد ایمان به خدای متعال نیز شکل نخواهد گرفت.
حجت الاسلام اکبرزاده بیان داشت: یکی از مهم ترین اولویت های ما باید در انتخاب نمایندگان مجلس طاغوت ستیزی و استکبار ستیزی او باشد و باید کسانی را انتخاب کنیم که در کنار مظلوم بایستند و از آن دفاع کنند.
وی ادامه داد: باید نماز و عبادت ما را به شوق بندگی برساند و در غیر این صورت فایده ای نخواهد داشت و لذا باید تلاش کنیم افرادی را در انتخابات انتخاب کنیم که زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) و بندگی خدای متعال هموار کند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده، مجلس شورای اسلامی، ارومیه، حوزه علمیه، انتخابات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو