به همت بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛

اجتماع بانوان انقلابی در مصلای امام خمینی(ره) شهر ایلام برگزار شد

اجتماع بانوان انقلابی با حضور کلیه بانوان تاثیرگذار ادارات در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد.
اجتماع بانوان انقلابی در مصلای امام خمینی(ره) شهر ایلام برگزار شد
1402/12/09 - 16:22
تاریخ و ساعت خبر:
190681
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - «زهرا جمالی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در خصوص این اجتماع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز ،گفت: این اجتماع با حضور کلیه بانوان تاثیرگذار ادارات، نخبگان، بانوان خانه دار و دختران رای اولی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبری در مورد نقش زنان در انتخابات گفت: ایشان می فرمایند دخالت درسیاست و در مقدرات اساسی کشور وظیفه زنان و تکلیف زنان است وقتی امام و مقتدایمان آن را وظیفه و تکلیف می‌داند این نشان از نقش موثر بانوان نسبت به دیگر اقشار در برگزاری انتخاباتی پرشور می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد:. چرا که بانوان علاوه بر حضور در انتخابات، نقش غیرقابل انکاری نیز در تهییج اعضای خانواده برای حضور در پای صندوق‌های رای دارند و با القای افکار و اندیشه‌های خود می‌توانند عزم اعضای خانواده را برای حضور پررنگ‌تر در روز انتخابات جزم کنند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین نقش بانوان در قضیه انتخابات، وادار کردن همسر و فرزندان برای انتخاب اصلح با تحقیق درست و فعال بودن در زمینه انتخابات است .

جمالی افزود: یک مادر خانواده با آگاهی از حقوق اجتماعی می‌تواند معیارهای انتخاب درست و اهمیت داشتن تجربیات و توانمندی‌های داوطلبان را در بین اعضای خانواده خود تشریح کند و آنان را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پایان گفتگو اظهار کرد: ما بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با توجه به نقش مهم بانوان در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات از تمام بانوان انقلابی دعوت کردیم تا با شرکت در این اجتماع بزرگ نقش خود را برای جمعه 11 اسفندماه پای صندوق های رای به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/ م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ایلام، اجتماع مردمی ، بانوان انقلابی ، م صلای امام خمینی (ره) ، بسیج جامعه زنان استان ایلام، اجتماع بانوان انقلابی ایلام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو