مردم با تحقیق کامل به نامزدهای انتخابات مجلس رأی دهند

رئیس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: مردم با تحقیق کامل و آگاهانه از نامزدهای مورد نظر در انتخابات شرکت کنند و رأی بدهند.
مردم با تحقیق کامل به نامزدهای انتخابات مجلس رأی دهند
1402/12/10 - 13:44
تاریخ و ساعت خبر:
190689
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مینو اصلانی رئیس اندیشکده‌ی زن و خانواده‌ی دانشگاه امام حسین علیه السلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران با بیان اینکه انتخابات یک وظیفه عمومی است،اظهار داشت؛ این حقیست که برای ما قابل شده‌اند که بتوانیم از بعد عالی و قانونی بیان نظر و دیدگاه کنیم و مسائل و خلآهایی که در کشور وجود دارد را از طریق همین انتخابات مرتفع کنیم.
اصلانی با بیان اینکه در جهان‌بینی توحیدی یک حق شهروندی و تکلیف الهی است تصریح کرد؛ اگر ما انتخاب نکنیم مطمئنا مشکل و یا مسئله‌ای حل نخواهد شد،باید انتخاب درست و صحیح و اگاهانه باشد چراکه فلسفه‌ وجودی انسان احکام الهی و پیاده کردن آن است و ما براین هستیم که احکام الهی را پیاده کنیم و برای پیاده سازی این احکام ابتدا باید درست انتخاب کنیم تا انصاف و عدالت درست جاری شود.
مسئول سابق بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه با انقلاب اسلامی یک نظام الگویی به مردم جهان ارائه شد خاطر نشان کرد؛ما در سایه‌ی جهان بینی توحیدی یک حاکمیتی تشکیل دادیم که به دنبال حق است و البته در این مسیر دچار مشکلاتی نظیر مباحث اقتصادی،اجتماعی،رفتاری شده‌ایم اما این مسیر را در حال طی کردن هستیم و با انتخاب افراد صالح و با تجربه میتوانیم این مسیر را باز کنیم و به سرمنزل مقصود برسیم.
وی در ادامه این مطلب با بیان اینکه رای دادن یک حق اجتماعی هست افزود؛ البته این یک وظیفه‌ایست که بر گردن ما قرار دارد،رای دادن دو مقوله دارد؛یک:رای دادن است و دیگری انتخاب فرد اصلح است،ازین رو نباید سرسری فردی را بر حسب شهرت و سفارش شدن معرفی کنیم،بلکه باید کاندیدای مورد نظر را از هر جهت مورد بررسی و تحقیق قرار دهیم چرا که مجلس ریل گذاری میکند، قانون وضع میکند و این برای زندگی فعلی و حتی آیندگان ما تاثیرگذار هست.
اصلانی در ادامه این مطلب تاکید کرد:مردم باید کاندیدای مورد نظر خود را کامل بررسی کنند،تحقیقات اولیه صورت گیرد،از منابع اینترنت سوابق کاری آنها رو مورد بررسی قرار بدن و به امید خدا فردی را انتخاب کنند که شایسته باشد،درد مردم را برای درمان آن تلاش کند.
رئیس اندیشکده زن و خانواده‌ی امام حسین با اشاره به وظیفه زنان و تاثیرگذاری آنها در تشویق اعضای خانواده برای شرکت در انتخابات تصریح کرد؛ زنان ما همواره در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی و کشور پرچمدار بوده‌اند،زنانی مقتدر و با بصیرتی که خود در صحنه حضور دارند و فرزندان خود را تشویق میکنند،این بار هم با انتخاب افراد درست و مطلع از مسائل و مشکلات کشور قطعا میتوانیم با همکاری و همیاری یکدیگر انتخاباتی سالم،درست رقم بزنیم و این انتخابات است که سرنوشت کشور و افراد جامعه را رقم بزند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مینو اصلانی ، انتخابات، انتخاب اصلح ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو