مدیر خبرگزاری مهر گیلان :

مطالبه گری و تدوین قوانین مطلوب در سایه تشکیل مجلس قوی

مدیر خبرگزاری مهر گیلان با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: در سایه مشارکت حداکثری است که مجلس قوی به وجود آمده و می‌توان انتظار مطالبه گری و تدوین قوانین مطلوب داشت چرا که مجلس ضعیف و انتخابات افرادی که اصلحیت ندارند، فرایند قانون‌گذاری و تدوین قوانین مورد نیاز مردم را کند می‌کنند.
مطالبه گری و تدوین قوانین مطلوب در سایه تشکیل مجلس قوی
1402/12/10 - 22:25
تاریخ و ساعت خبر:
190720
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - الهام حیدری فعال رسانه ای از مدیران بانو و مدیر خبرگزاری مهر استان گیلان در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز از گیلان با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در انتخابات اظهار کرد: روایت رسانه‌ای و گفتمان سازی بین افکار عمومی می‌تواند تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم در میدان انتخابات را خنثی کند.
وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا برنامه‌ها و عملکرد نامزدها مورد توجه مردم قرار گیرد نه تبلیغات‌های غیرتخصصی که بعضاً برای جلب نظر مردم توسط برخی داوطلبان انجام می‌شود، افزود: انتخابات باید مایه اتحاد باشد بنابراین تبلیغات کاندیداها باید میدان بیان راهکارها و برنامه‌های آنان باشد.
مدیر خبرگزاری مهر استان گیلان با اشاره به اینکه بیان دستاوردها و پیشرفت‌های ایران، امید را در بین مردم افزایش می‌دهد، ادامه داد: انتخابات یک مساله چند وجهی است که ابعاد آن در سرنوشت مردم تأثیر مستقیم دارد بنابراین حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه در رشد و پیشرفت کشور بسیار اهمیت دارد.
فعال رسانه ای و بانوی تاثیرگذار استان گیلان با بیان اینکه مجلس رکن اساسی مردم سالاری است گفت: مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح نقش سیاسی و اجتماعی خود را ایفا می کنند.
وی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: در سایه مشارکت حداکثری است که مجلس قوی به وجود آمده و می‌توان انتظار مطالبه گری و تدوین قوانین مطلوب داشت چرا که مجلس ضعیف و انتخابات افرادی که اصلحیت ندارند، فرایند قانون‌گذاری و تدوین قوانین مورد نیاز مردم را کند می‌کنند.
حیدری افزود: رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود بر چهار خصوصیت انتخابات مطلوب در جمهوری اسلامی یعنی مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی کلمه و امنیت انتخابات اشاره کردند که نشان از اهمیت جایگاه مهم مجلس در ارکان کشور است.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مجلس شورای اسلامی ، انتخابات، مشارکت حداکثری ، قانون گذاری، جمهوری اسلامی ایران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو