در بزرگترین رزمایش اقتدار ملی؛

گرمای حضور گلستانی‌ها بر سرمای زمستان غلبه کرد

مردم گلستان در نخستین ساعات رای‌گیری پای صندوق‌ها حاضر شدند به گونه‌ای که سرمای زمستان هم حریف آنها نشد.
گرمای حضور گلستانی‌ها بر سرمای زمستان غلبه کرد
1402/12/11 - 11:48
تاریخ و ساعت خبر:
190729
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، مردم گلستان در ساعات آغازین انتخابات پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا تجدید پیمانی با مقام معظم رهبری، امام راحل و شهدا ببندند.
گلستانی‌ها در بزرگترین رزمایش اقتدار ملی شرکت کردند و با حضور پرشورشان پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان جبهه استکبار زدند.
مرحبا به مردم که همچون کوه پشت نظام و انقلابشان ایستادند مرحبا به این شکوه و اقتدار که در قاب دوربین به جهانیان مخابره شد.
مردم ما همواره ثابت کردند جانانه پای کار انقلاب ایستادند و نمی‌گذارند دشمنان خدشه‌ای به انقلابشان وارد کنند.
یکی از زیبایی‌هایی که انتخابات را تماشایی کرد حضور خانوادگی مردم پای صندوق‌های رای بود.

سراغ آقای منصوری یکی از رای دهندگان رفتیم در حالی که با خانواده خود مشغول انداختن رای در صندوق بودند در گفت‌وگو با خبرنگار زنان نیوز گفت: من همراه خانواده در انتخابات شرکت کردم تا چشم طمع دشمنان از خاک و سرزمین ایران دور شود.
وی ادامه داد: امیدوارم اسامی افرادی که از صندوق‌های انتخاباتی بیرون می‌آید برای رفع مشکلات مردم زحمت زیادی بکشند تا کشور ما از این وضعیت درآید امیدوارم مجلس آینده که پای کار می‌آید یک مجلس انقلابی و ولایی باشد.

نودهی جانباز 70 درصدی است که در این هوای سرد و در ساعات نخستین رای‌گیری به میدان انتخابات آمد تا به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوید.
این جانباز 70 درصدی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان نیوز افزود: وظیفه همه ما این است که جانانه در انتخابات شرکت کنیم این مملکت برای ماست و باید برای حفظ آن تلاش کنیم امیدوارم مسوولان هم قدر این مردم را بدانند.
به گزارش زنان ایران، مردم گلستان از نخستین ساعات اولیه با حضور پرشور و بی‌نظیر پای صندوق‌های رای آمدند و رای خود را داخل صندوق انداختند و با هر رای خود تیری بر قلب دشمنان روانه کردند.
گزارش: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گلستان، گرگان، شورانتخابات، صندوق رای ، حضور حداکثری ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو