برگ زرین دیگری از حماسه بانوان آذربایجان غربی در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد

بانوان پرافتخار استان آذربایجان غربی با هوشیاری و حضور گسترده و پر شور پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند
برگ زرین دیگری از حماسه بانوان آذربایجان غربی در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد
1402/12/12 - 13:54
تاریخ و ساعت خبر:
190758
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - با هر انتخابات، هوای‌ تازه‌ای‌ در فضای‌ میهن عزیزمان ایران اسلامی به‌ وجود می‌آورد و شور و شوق جدیدی بر فضای عمومی کشور حاکم می شود.به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان،عشق به نظام و انقلاب اسلامی،دوباره اقشار مختلف مردم از پیر و جوان تا رأی اولی ها را در هوای سرد روز جمعه 11 اسفندماه به پای صندوق‌های رأی کشاند تا با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات عشق و وفاداری خود را به کشورشان نشان دادند.





بانوان بصیر و شریف آذربایجان غربی نیز با حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بار دیگر عزم و اراده پولادین‌ خود را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادند و در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، دشمنان را مأیوس و ناامید کردند.








دوربین‌های خبرنگاران از نخستین ساعت صبح جمعه 11 اسفندماه، لحظات حضور پرشور رأی اولی ها را ثبت کرد.





پای صحبت دختران رأی اولی نشستیم تا از علت حضور خود بگویند.



جلوه‌های حضور امسال با مشارکت آحاد بانوان و دختران از خردسال گرفته تا سالمند 82 ساله و مادر 102 ساله اهل خوی ،نشسته روی ویلچر ، شور و حرارت بیشتری گرفت و تماشایی شد. مادران سالخورده در این روز با شوق پای صندوق‌های رأی آمدند تا با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، با انتخاب نمایندگان اصلح، به وظیفه دینی و اجتماعی خود عمل کنند.












حضور حماسه‌ساز مردم در تاریخ این استان با مشارکت سیاسی هدفمند ثبت شد و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد تا آغازی برای منتخبان باشد تا با تلاش و همت جمعی بتوانند این حرکت را در عملکرد خود به نحو شایسته پاسخ بدهند.

گزارش از زهرا صالحیان
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان، انتخابات، آذربایجان غربی، تاریخ، رأی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو