مسئول کارگروه عفاف و حجاب زرندیه عنوان کرد

هدف از تشکیل خانواده رسیدن به آرامش است

مسئول کارگروه عفاف و حجاب زرندیه گفت: گرایش غریزی زن و مرد موهبتی الهی است که هدف از آن تشکیل خانواده، آرامش یافتن همسران در کنار یکدیگر و استمرار نسل انسان است.
هدف از تشکیل خانواده رسیدن به آرامش است
1402/12/17 - 11:21
تاریخ و ساعت خبر:
190859
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان زرندیه، سمیه جان زمینی مسئول کارگروه عفاف و حجاب شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران گفت: گرایش غریزی زن و مرد موهبتی الهی است که هدف از آن تشکیل خانواده، آرامش یافتن همسران در کنار یکدیگر و استمرار نسل انسان است.
وی ادامه داد: اما همین غریزه اگر در چهارچوب ازدواج کنترل نشود، خانواده و جامعه به تباهی کشیده خواهد شد. خداوند متعال غریزه را داده و راه کنترل آن را نیز وحی نموده، کنترل چشم برای مردان و زنان، پوشاندن زینت‌ها و عدم تبرج و پوشاندن و در نهایت استفاده از جلباب را توصیه نموده است.
جان زمینی تصریح کرد: امر به حجاب را به جهت خصوصیات ظاهری و باطنی زنان برای این جنس مانند یک تاج سروری و شکوه بر سر زنان قرار داد و البته برای مردان و زنان، عفت و پاکدامنی و حفظ حریم محرم و نامحرم را طلب می نماید و رستگاری را نتیجه رعایت این مورد و همه موارد پرهیزکاری دیگر مانند دوری از مال حرام خوردن مانند دوری از دروغ گفتن، دوری از غیبت کردن و .....معرفی می نماید.
مسئول کارگروه عفاف و حجاب زرندیه گفت: بر اساس تحقیقات باز گذاشتن و به شکل قاب گرفتن از قسمت های مخصوصی از بدن موجب تحریک بیشتر مردان و استفاده از عطر سهم زیادی در تحریک جنسی دارد. پس اینکه خداوند متعال از زنان می خواهد خود را بپوشانند و یا در مقابل نامحرم از عطر استفاده نکنند جدای از بندگی و واجب بودن اطاعت از پروردگار، دلایل روانشناسی و علمی دارد.
وی ادامه داد: اگر امر به حجاب برای زنان آمده به دلیل تفاوت های جسمی و روحی زنان و مردان است و در واقع این دو جنس قرار است مکمل یکدیگر باشند و زیبایی زن برای همسرش دلربا باشد.
جان زمینی بیان کرد: حال اگر زن خود را در جامعه به نمایش بگذارد این زیبایی اثر نامقدس خود را خواهد گذاشت اما اینکه چه کسانی خواهان آن هستند و تبعات جبران ناپذیر آن چه خواهد بود، را تاریخ می داند و دشمن ایران و ایرانی بیشتر می داند.
مسئول کارگروه عفاف و حجاب زرندیه در پایان خاطرنشان کرد: عقل حکم می کند در یک جامعه و در تعامل با دیگران، انسان خود را مقید به چهارچوب هایی قرار دهد تا دیگران از رفتار و گفتار و پوشش و ...او دچار لطمه نشوند و زندگی عفیفانه و پاک افراد جامعه با رفتار او دچار لغزش و انحراف نگردد.
خبرنگار: مائده رسولی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خانواده، آرامش، حجاب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو