یادداشت

ما در قضیه زن به غرب معترضیم

گلشنی: در نگاه اسلام زن و مرد از لحاظ ارزش های انسانی برابرند، وظایف مشترکی هم دارند،به علاوه وظایف ویژه ای که ساختمان جسمی و روحیشان متناسب با آن خلق شده است، به فرموده رهبر معظم انقلاب ما در قضیه ی زن به غرب معترضیم.
ما در قضیه  زن به غرب معترضیم
1402/12/17 - 11:17
تاریخ و ساعت خبر:
190876
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در همدان شهرستان رزن، زهرا گلشنی پایدار طی یادداشتی در خصوص الگوی سوم زن مسلمان نوشت:
غربی ها نسبت به زن ایرانی ترحم ندارند، کینه دارند.
چرا زن؟؟!
آیا تاکنون عمیقا به این اندیشیده ایم که چرا دنیای غرب، فلسفه غرب، تفکر مدرنیته غربی روی زن و مباحث با محوریت زن تمرکز ویژه داشته است؟
از اول انقلاب در هر برهه ای به بهانه ای نام زن و حقوق او و آزادی او پیش کشیده شده، تا امروز که نحوه ی پوشش او را با عنوان حجاب اجباری و اسارت و... به میان می آورند.
به راستی متفکران و سیاستمداران غرب به چه پی برده اند و چه بهره ی عظیمی از دخالت دادن زن در بازی های سیاسی و هجمه های فرهنگی می برند که تمام امکانات و رسانه های خود را بسیج می کنند تا روی فکر و اعتقاد و ظاهر و حتی ژن زن مسلمان ایرانی اثر بگذارند.
و این هجمه را تاجایی پیش می برند که زن و دختر جوان کشورم باور می کند غرب و رسانه هایش مطالبه گر حقوق بر زمین مانده ی او هستند.
حقیقت ماجرا این است که زن با شرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه ها را به تمدن غرب زده است.
تفکر غرب سال ها به جهان القا کرد که زن تا زمانی که از قیود اخلاقی و شرعی و مانند اینها رها نشود نمی تواند پیشرفت کند، به مقامات عالی برسد، زن ایرانی با صلابت ثابت کرد با رعایت تمام قیود می تواند در قله قرار بگیرد.
این زن همان زن الگوی سوم است که می توان او را به تمام دنیا به عنوان الگوی واقعی زن معرفی کرد.

این آزادی که غرب از آن دم می زند و خود به انتهای مسیرش رسیده و اضمحلال خانواده را تجربه می کند، آزادی نیست، عین اسارت است.

نگاه جمهوری اسلامی نگاه تکریم و احترام زن است. دقیقا نقطه ی مقابل تفکر رایج غرب که نگاهی کالایی و ابزاری است.

زن در غرب در عالیترین مقامات دولتی و نظامی مورد تعرض و تجاوز قرار می گیرد و قادر به حفظ حیثیت خود نیست، محصول آزادی غربی این است.

در نگاه اسلام زن و مرد از لحاظ ارزش های انسانی برابرند، وظایف مشترکی هم دارند،به علاوه وظایف ویژه ای که ساختمان جسمی و روحیشان متناسب با آن خلق شده است، به فرموده رهبر معظم انقلاب ما در قضیه ی زن به غرب معترضیم.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن، غرب، الگوی سوم، بانوان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو