یانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان به مناسبت ۱۶ اسفندروز قشر

در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان لرستان به مناسبت روز قشر این سازمان آمده است : زنان کشور عزیزمان همچنان که در به ثمر رسیدن انقلاب نقش آفرین بود ندبا شور وونشاط انقلابی و انگیزه دینی در شکوفایی هرچه بیشتر انقلاب نقش آفرین وموثرخواهد بود .
یانیه بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان به مناسبت ۱۶ اسفندروز قشر
1402/12/13 - 09:05
تاریخ و ساعت خبر:
190905
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان به مناسبت ۱۶ اسفندروز قشر بیانه ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است
بسمه تعالی
۱۶ اسفندماه مصادف با ابلاغ پیام رهبر فرزانه مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی)به کنگره شهدای زن است که چه زیبا دراین پیام تاریخی ،حماسه زنان در انقلاب اسلامی و کاملترین تعبیر از هویت زن مسلمان تراز انقلاب اسلامی ترسیم و به جهانیان معرفی گردیده است .
اینک با گذشت چهار دهه از حماسه ماندگار انقلاب اسلامی ،زنان کشور عزیزمان در قالب سازمان بسیج جامعه زنان با حفظ کرامت و شان یک بانوی مسلمان و انقلابی در ساحت خانواده و اجتماع تاریخ ساز و تمدن ساز هستند.همچنان که در به ثمر رسیدن انقلاب نقش آفرین بود ندبا شور وونشاط انقلابی و انگیزه دینی در شکوفایی هرچه بیشتر انقلاب نقش آفرین وموثرخواهد بود .
بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع)استان لرستان این روز را به عموم بانوان خصوصا بانوان بسیجی این فرهیختگان و نخبگان نقش آفرین درهمه عرصه های مورد نیاز جامعه تبریک وتهنیت عرض می نماید .
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بیانیه، روز قشر بسیج جامعه زنان لرستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو