خاطره سازی حماسی مردم ایران

برگزاری بزرگترین محفل قرآنی جهان در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی تهران

بیش از صد هزار ایرانی روزه دار با شرکت در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام ضمن بزرگداشت سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت علیهم السلام ، بزرگترین اجتماع حمایتی از مردم مظلوم غزه را تشکیل دادند.
برگزاری بزرگترین محفل قرآنی جهان در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی تهران
1403/01/08 - 12:39
تاریخ و ساعت خبر:
191422
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - تهران بزرگ : استادیوم صد هزار نفری آزادی دیروز از ساعت سی و نیم بعد ازظهر میزبان هزاران نفر از روزه داران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام بود . مردمی که از دور و نزدیک به عشق امام حسن مجتبی علیه السلام در حالیکه در یک دست قرآن داشتند و در دست دیگر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پرچم فلسطین در بزرگترین محفل قرآنی جهان شرکت کردند .

ساعت هر چه به زمان رسمی برگزاری مراسم نزدیک می شد ، جمعیت با شور و اشتیاق بیشتری خود را به سکوها می رساند ! زن و مرد ، پیر و جوان ، خردسال و حتی نوزادان میهمانان این محفل نورانی بودند.

پخش سرودهای حماسی ، شعارهایی علیه رژیم کودک کش و متجاوز صهیونیستی ، مشت های گره کرده مردم ، جلوه ای کم نظیر از ایمان، شجاعت و غیرت را به نمایش گذاشته بود .
در این جشن بزرگ قرآنی که با تلاوت حامد شاکر نژاد و انشاد رضوان آغاز شد و گروه سرود نجم الثاقب سه سرود را با مهمانان امام حسن هم خوانی کردند.

با حاضر شدن حسین طاهری مداح اهل بیت علیهم السلام و خواندن نماهنگ حسن مولا و همخوانی چند ده هزار نفری مردم با حسین طاهری در حمایت از فلسطین از زیباترین بخش های این تجمع امام حسنی ها بود.
قاسمیان استاد دانشگاه و حوزه نیز با شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و پاسخ های کوبنده مردم ، صحنه هایی کم نظیر مردمی در حمایت از مظلوم را به نمایش گذاشت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در اجتماع 100 هزار نفری مردم ایران در ورزشگاه آزادی تهران تاکید کرد که ملت فلسطین به لطف قرآن و اسلام و حمایت‌های ایران بر رژیم صهیونیستی پیروز خواهد شد.
جسم شما در تهران، اما قلوب یکایک شما در فلسطین عزیز است، و در فلسطین هم، قلوبشان با مردم تهران و ایران عزیز است، و همواره، قرآن کریم، ما را به هم پیوند داده و جمع کرده است، همان قرآن کریمی که این جلسه برای آن تشکیل شده است.
امروز تاکید می کنم که فلسطین باقی خواهد ماند، قرآن باقی خواهد ماند و ملت قهرمان فلسطین مقاومت خود را ادامه خواهند داد.

کسانی که در فلسطین مقاومت می کنند، حافظان قرآن، قاریان قرآن، اهل انس با قرآن هستند و با این قرآن است که در صحنه مقاومت مانده‌اند و همچنان به مقاومت ادامه خواهند داد.
النخاله در پایان تاکید کرد که اسرائیل هرگز پیروز نخواهد شد، ما قطعا اسرائیل را با اسلام و قرآن و حمایت جمهوری اسلامی ایران شکست خواهیم داد.

زیاد النخاله در سخنان کوتاهی گفت: در این ماه مبارک و این روز مبارک(سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام) و در در این مناسبت و اجتماع بزرگ قرآنی و در کشور اسلام، به شما ملت بزرگ ایران سلام عرض می‌کنم.
سرود سلام فرمانده ۳ و۱ با حضور ابوذر روحی حال و هوایی خاصی به محفل قرآنی امام حسنی ها داد که اکثر مهمانان اشک از چشمانشان جاری شد .

در آخر برنامه استاد ها شاکر نژاد و ابوالقاسمی و حسنین قرآن قبل از اذان را تلاوت کردند و با همخوانی دعای فرج و همخوانی اسما الحسنی به پایان رسید .
از تمامی مهمانان امام حسن (ع) به صرف افطار پذیرایی شد .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تهران ، تجمع امام حسنی ها، بزرگترین محفل قرآنی امام حسنی ها ، ورزشگاه آزادی ، برنامه تلویزیونی محفل
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو