جمهوریت و اسلامیت دو رکن قوام نظام

یک فعال رسانه ایی عنوان کرد: هیچ نظامی تاکنون بر همین اساس و قوام در دنیا شکل نگرفته و جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ۲ دواصل جمهوریت و اسلامیت توانسته با همراهی مردم شایسته‌ترین و بهترین حکمرانی را انجام دهد.
جمهوریت و اسلامیت دو رکن قوام نظام
1403/01/11 - 15:53
تاریخ و ساعت خبر:
191482
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیده سمیه جعفری درگفتگو باخبرنگار ما ضمن گرامیداشت یوم‌ الله ۱۲ فروردین، روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با پیگیری و دستور امام راحل همه ‌پرسی استقرار نظام اسلامی در ایران شکل گرفت و ملت ایران در یک حرکت استثنایی به جمهوری اسلامی رأی دادند.
وی افزود: آنچه که در حکومت کشور ما جلوه و تجلی واقعی پیدا کرده، دو رکن جمهوریت و اسلامیت ایرانیان است که در یوم‌الله ۱۲ فروردین سال ۵۸ پایه‌های آن مستحکم بنا شده و امروز به وجود چنین نظامی افتخار می‌کنیم.
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ تصریح کرد: بیشترین مشارکت در انتخابات و رأی مثبت به آن به انتخابات رفراندوم جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد، همه پرسی که در آن مردم به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی نقش ایفا کردند.
وی عنوان کرد: هیچ نظامی تاکنون بر همین اساس و قوام در دنیا شکل نگرفته و جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ۲ دواصل جمهوریت و اسلامیت توانسته با همراهی مردم شایسته‌ترین و بهترین حکمرانی را انجام دهد.
جعفری بیان کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال کم رنگ کردن و از بین بردن بال اسلامیت نظام بودند که نه تنها نتوانستند در این مسیر توفیقاتی داشته باشند بلکه در مقابل، اسلامیت نظام روز به روز تقویت نیز شده است.
وی در پایان گفتگو خاطر نشان کرد: ملت ایران با حضوری حماسی، الهی و آگاهانه در ۱۲ فروردین سال ۵۸ تصمیمی گرفت که با آن مسیر حرکت بشریت را تغییر داد و آینده روشنی را برای ایران و همه دنیا رقم زد.
✍️سمیراسبزی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دوازدهم فروردین، نظام جمهوری اسلامی، روز جمهوری اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو