پاسخ قطعی اما استراتژیک ایران

پاسخ جمهوری اسلامی در این حوادث «قطعی» است اما نه با حکمرانی دنیای مجازی بلکه در دنیای واقعی با تدبیر استراتژیک و با علمداری علی زمان چنان پوزه شان را به خاک بمالیم که درس عبرتی باشد برای تاریخ! «اندکی صبر، ورق برمیگردد».
پاسخ قطعی اما استراتژیک ایران
1403/01/14 - 13:45
تاریخ و ساعت خبر:
191591
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان، محدثه فردی در یادداشتی با محکومیت حمله رژیم منحوس صهیونیستی به خاک ایران در سوریه نوشت، ایران اسلامی در طول عمر با برکت خود بارها بارها مورد کینه و توطئه های مختلف بدخواهان نظام اسلامی ایران قرار گرفته و روزهای سخت و دردناکی را با توکل برخدا و همدلی و اتحاد مردم بصیر ایران اسلامی پشت سر گذاشته است.
خبر شهادت سرداران اسلام به دست وقیح ترین انسان هایی که مستاصل از تقابل با مردان و زنانِ مقاومِ فلسطینی و نوارغزه در یک اقدام «جنون آمیزی» بی توجه به قوانین بین الملل دل هر آزاده ای را رنجور کرده است. پ
عجیب است که از قوانین بین الملل سخن گفتم! چرا که این رژیم منحوس، ذات و پیکره اش ضد قوانین بشری و حقوقی است چه برسد به اینکه انتظار رعایت قوانین بین الملل یعنی مصونیت مستشاران و دیپلمات ها داشته باشیم.
بی گمان رژیم منحوس در این اقدام «دیوانه وار» می‌داند که هرگونه اقدام ایران نابودی او را تسهیل می‌کند اما در برهه ای تاریخ به این جنون دست زده که بعد از طوفان الاقصی نه دیگر آبروی امنیتی برایش باقی مانده نه قدرت ادعایی اش که پیش از این، یکسره گوش فلک را کرده بود و به قدرت نداشته اش در دنیای بین الملل مفتخر بود که با اقدام قاطعانه جوانان فلسطینی هم هیمنه پوشالیِ امنیتی اش فرو ریخت، هم دیوار اطلاعاتی اش شکست خورده و دنیا را متوجه حقارت خود کرده است. در یک کلام باید گفت که او در برهه ای از زمان دست به این اقدام «جنون آمیز» زد که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشته است.
و اما ایران! غیرت و عزت مردم بصیر ایران اسلامی امروز به جوش آمده! قلم می‌کنند مردمان این دیار دستانی را که به اهتزاز پرچم این مرز پر گوهر دست اندازی کند بنابراین گاهی هیجان و گاهی احساسات را توامان با منطق میکنیم و انتظار پاسخ شتاب زده از نیروهای قدرتمند ایران داریم.
اما بدانیم هرچقدر هم غیر تمان برای این پرچم به جوش آمده باشد، بیشتر از غیرت بزرگ ساربان این کشتی پرافتخار که نیست، ما مطیع امر بزرگ مردی هستیم که تمام محاسبات دنیا با یک سخنرانی و تدبیر بی نظیرش برهم می‌خورد و نقشه های پرآوازه قداره کشان عالم را برهم می‌زند، بنا براین ما چشمانمان را به دستان مبارک و کلام مطهر نائب امام زمانمان میدوزیم و نه یک قدم عقب تر و نه یک قدم جلوتر از حضرت ایشان گام بر میداریم.
گاهی در ابراز احساساتمان دچار شتاب می‌شویم و به صبر استراتژیک جمهوری اسلامی خرده میگیریم که آی!آقای جمهوری اسلامی! دیگر باید چه کار کنند که شما وارد جنگ شوید؟ به خاکمان حمله کردند، مقامات بلندپایه مان را به شهادت رساندند صبر بس نیست؟!
به جای خرده گرفتن ها و طعنه زدن ها سرتان را بالا بگیرید و بگویید فرق سران افتخار آمیز جمهوری اسلامی با دیگر کشورها در همین است، فرماندهان استقلال خواهِ ما خود در وسط میدان ایستاده اند و تا پای جان از آرمان ها و آب و خاک این مرز و بوم دفاع می‌کنند، فرماندهان عالی رتبه ما می‌گویند ما رفتیم شما هم بیایید، از اتاق کنفرانس و کاخ های از مابهتران برای سربازان تصمیم نمی‌گیرند و آخر نیز به شهادت می‌رسند.
خلاصه اینکه! پاسخ جمهوری اسلامی در این حوادث «قطعی» است اما نه با حکمرانی دنیای مجازی بلکه در دنیای واقعی با تدبیر استراتژیک و با علمداری علی زمان چنان پوزه شان را به خاک بمالیم که درس عبرتی باشد برای تاریخ! «اندکی صبر، ورق برمیگردد».
صبر استراتژیک نه به معنی افتادن در «تله تنش» است، نه به معنی «زمان خریدن» بلکه تنها به این معنی است که نه درزمان مشخص نه در مکان مقرر بلکه در زمان و مکانی که منحوس ها فکرش را هم نمی‌کنند به زمین گرم بخورند و با خاک یکسان شوند. ما وارد جنگ با اسرائیل نمی‌شویم بلکه وارد جنگ با اسرائیل شده ایم اما به سبک و صبر خودمان واین سگ زرد را برای همیشه به زباله دان تاریخ می اندازیم.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جمهوری اسلامی ایران، پاسخ قاطع، جنایات اسرایئل، عملیات تروریستی ، بمباران کنسولگری ایران ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو