اسرائیلی ها باید متحمل هزینه های سنگین شوند

پژوهشگر حوزه صهیونیسم با بیان اینکه شهید سردار زاهدی و همراهان شهیدش چندین بار مورد سوء قصد قرار گرفته بودند که موفقیت آمیز نبود برای تامین شدن حفاظت ایشان در کنسولگری بودند، خاطرنشان کرد: با این اتفاق اسرائیلی ها باید متحمل هزینه های سنگین شوند که با حضور در مراسم تشیع مردم حمایت همه جانبه از جمهوری اسلامی را خواهیم دید و امیدواریم این اقدام به ضربات سنگین به رژیم صهیونیستی منتهی شود.
اسرائیلی ها باید متحمل هزینه های سنگین شوند
1403/01/16 - 23:15
تاریخ و ساعت خبر:
191683
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سهیل کثیری نژاد در اجتماع مردم همدان در محکومیت رژیم صهیونیستی که در میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار شده بود، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از بدو تشکیل خود تمام تلاش را کرد که خود را تثبیت کند در منطقه و حتی فرا منطقه ای حرف برای گفتن داشته باشد که با اقداماتی که انجام داد ضربات سنگینی متحمل شدند و مهمترین ضربه ای که اسرائیلی ها متحمل شدند همان عبارت امام خمینی(ره) بود که به عنوان هسته های جهانی مقاومت از آن یاد کردند و خواستار تشکیل هسته های جهانی مقاومت شدند، ابراز کرد: این هسته ها تشکیلی شد تقویت شد به هم پیوست و به محور مقاومت تبدیل شد اتفاق عجیبی بود.
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکایی ها و اسرائیلی ها به هیچ وجه تصور نمی کردند محور مقاومت چنین اتحاد و انسجامی داشته باشد.
این پژوهشگر حوزه صهیونیسم با اشاره به سالروز حمله موشکی رژیم بعث در سال 64 به همدان با بیان اینکه مجروحان این حادثه در مصاحبات خود گفته بودند ما توقع داریم جمهوری اسلامی در برابر این جنایات از ما دفاع کند، گفت: از آن مرحله ما به مرحله فعلی رسیده ایم که همان عراق در کنار سوریه، یمن، فلسطین و ... به یکی از اجزای محور مقاومت تبدیل شده است و قطعا این اجزا رژیم صهیونیستی را از پا درمی آورند.
وی با بیان اینکه در جنگ هایی که امروزه اتفاق می افتد ما نمی توانیم آمار تلفات را معیار پیروزی و شکست قرار دهیم، تصریح کرد: هزاران مولفه دیگر برای سنجش وجود دارد ازآن جمله می توان به این اشاره کرد که کدام طرف قدرت تصمیم گیری دارد و کدام طرف گیج است که می بینیم اسرائیلی ها در تصمیم گیری یک گیجی دارند که دقیقا نمی داند چه کار می خواهد انجام دهد.
کثیری با تاکید بر اینکه محور مقاومت ابتکار عمل را در دست دارد و او تعیین کننده است، ابراز کرد: با این تدبیر شاهد آن بودیم که آمریکا ورود نظامی جدی نداشت و دست به ورود تسلیحاتی و حمایت های لوجستیکی زد.
وی با بیان اینکه محور مقاومت برای نیروهای نظامی بازدارندگی ایجاد کرد و آمریکایی ها نتوانستند ورود نظامی داشته باشد، مطرح کرد: در پی حملات اسرائیلی ها بعد از انقلاب بیش از صد شهید ایرانی در این محور داشته ایم که جنبه استراتژیک قضیه تحت شعاع قرار گرفته است اما در جنبه عملیاتی تحت عنوان صبر استراتژیک مطرح می شود که نباید زیر سوال برود که در سال های بعد از انقلاب شرایط خود را متحول کرده ایم.
این پژوهشگر حوزه صهیونیسم در مسائل استراتژیک این صبر جواب می دهد و در سطوح پایین عملیاتی جواب نمی دهد و در چالش های نقطه ای راهبردی نیست، متذکر شد: بزرگترین خیانتی که اتفاق می افتد نفی کردن صبر استراتژیک است.
وی با اشاره به حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: ما باید نسبت به حملات قبلی با این اتفاق مواجهه متفاوتی داشته باشیم و پاسخ محکمی از طرف جمهوری اسلامی می طلبد و با صبر استراتژیک تناقضی ندارد که در پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت حمله کنسولگری دمشق صادر کردند این مهم را می بینیم.
کثیری با بیان اینکه جمهوری اسلامی واکنش بسیار سختی به اتفاقات اخیر نشان خواهد داد، عنوان کرد: شرایط این عملیات با شرایط قبل کاملا متفاوت است و در دوره های قبل اسرائیلی ها هیچ وقت با این شیوه های عملیاتی در انتخاب هدف عمل نمی کردند اما در این اتفاق به صورت رسمی به خاک جمهوری اسلامی حمله شده است.
وی با بیان اینکه شهید سردار زاهدی و همراهان شهیدش چندین بار مورد سوء قصد قرار گرفته بودند که موفقیت آمیز نبود برای تامین شدن حفاظت ایشان در کنسولگری بودند، خاطرنشان کرد: با این اتفاق اسرائیلی ها باید متحمل هزینه های سنگین شوند که با حضور در مراسم تشیع مردم حمایت همه جانبه از جمهوری اسلامی را خواهیم دید و امیدواریم این اقدام به ضربات سنگین به رژیم صهیونیستی منتهی شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کنسولگری دمشق، اسرائیل جنایتکار، رژیم صهیونیستی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو