6 تفاوت اساسی راهپیمایی روز قدس امسال

برگزاری باشکوه روز قدس زمینه ساز تحقق ضربه پیشمان کننده ایران به اسرائیل

کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: حضور متفاوت مردم ایران و حتی سایر کشورها در راهپیمایی روز قدس امسال ،باعث تحقق پیام ولایت و رهبری به عنوان راهبرد اساسی( پاسخ پشیمان کننده ) خواهد شد.
برگزاری باشکوه روز قدس زمینه ساز تحقق ضربه پیشمان کننده ایران به اسرائیل
1403/01/17 - 10:34
تاریخ و ساعت خبر:
191720
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، محمد اسماعیل مجلسی کارشناس ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در خصوص اهمیت و تفاوت های روز قدس امسال با سالهای گذشته در مبارزه با اسرائیل و دفاع از فلسطین گفت : با عنایت به حوادث ۶ ماهه گذشته در جریان طوفان طوفان الاقصی و شرایط حاکم بر منطقه تفاوت فراوانی در جریان برگزاری روز قدس ، (ابتکارات بی‌بدیل حضرت امام رحمت الله) وجود دارد که با توجه به مؤلفه‌های ذیل اهمیت این حضور بیشتر تبیین خواهد شد؛
۱_ ورود جریان مردم غزه در برخورد مستقیم و محکم که با استقامت فراوان آنان همراه شده ،نقشه انتقال مردم فلسطین به سرزمین دیگر که توسط استکبار و رژیم غاصب در حال اجرا بود را برملا نموده و دشمن را به شدت عصبانی کرده است .
۲_حمایت و حضور بی پرده استکبار آمریکایی در تجهیز و باز گذاشتن دست رژیم غاصب برای سرکوبی و نسل کشی مردم غزه که هم از جهت دیپلماسی و هم از جهت پشتیبانی امکانات و تجهیزات مورد نیاز صورت گرفته نشان از یک برنامه تدوین شده برای اهداف شیطانی آنان دارد و حضور تکراری مسئولین بلندپایه آمریکا در اسرائیل نیز از این منظر مورد توجه قرار می‌گیرد.
۳_ تلاش‌های بدون ثمر دیپلماسی که تحت عنوان طرح جنگ توسط آمریکا در سازمان ملل وتو شده و جلوگیری از خاتمه جنگ و پایان نسل کشی کودکان و زنان بی‌دفاع صورت گرفته نشان از ابعاد دیگر این نقشه شوم دارد که جامعه بین المللی را ترغیب به تغییر ساختار این سازمان به علت عدم توانایی بازدارندگی در مسائل بین‌الملل نموده و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند آن را تقویت نماید.
۴_ عدم حمایت اکثر قریب به اتفاق کشورهای اسلامی عرب و به خصوص عربستان و امارات متحده و همچنین ترکیه ، چهره تزویر حاکمان اسلامی در برخورد با رژیم غاصب را برملا نموده که این امر می‌تواند امید بستن به سران بی‌کفایت و جاه طلب را در مردم از بین برده و خود اتکایی در برخورد و حمایت آنان در دفاع از مظلوم را تقویت کند.
۵_ مشکلات داخلی آمریکا و رژیم غاصب در پاسخگویی به نیازهای مورد توجه مردم خودشان ،زمینه مخالفت آنان در مواجهه با دولت خود و در نتیجه حمایت از مردم مظلوم فلسطین در نسل کشی را به همراه داشته تا جایی که شاهد حضور برگزاری راهپیمایی‌ها در تمام کشورهای غربی حتی در کنار کاخ سفید هستیم.
۶_ ورود مستقیم رژیم غاصب در مواجهه با جمهوری اسلامی در ترور و به شهادت رساندن کارداران نظامی جمهوری اسلامی که به طور رسمی و بنا بر دعوت دیپلماسی در منطقه حضور داشتند نشان از مشخص شدن حمایت همه جانبه کشورمان با ایدئولوژی اسلامی از نهضت مقاومت و حمایت همه جانبه از مظلومان جهان بوده که رژیم غاصب را برای وارد کردن نظام اسلامی برای مقابله مستقیم با این رژیم ترغیب نموده که البته نباید در این دام قرار بگیریم.
کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت : حضور متفاوت مردم ایران و حتی سایر کشورها در راهپیمایی روز قدس ،باعث تحقق پیام ولایت و رهبری به عنوان راهبرد اساسی( پاسخ پشیمان کننده ) باید مورد توجه قرار گیرد و این امر نشان ازنگرانی رژیم غاصب و حامی آمریکایی‌اش بوده تا جایی که در اقدام آخر به تجهیز و ترغیب عناصر مزدور برای ایجاد ناامنی در جنوب کشورمان و معطوف نمودن افکار در جهت دور شدن از هدف اصلی پرداخته است.
وی در پایان گفت : حضور یکپارچه جهان اسلام و به خصوص مردم عزیز ایران در اجرای باشکوه برگزار کردن روز قدس می‌تواند قدرت بازدارندگی و اجرای نهایی ‌ضربه پشیمان کننده که راهبرد ولی امر مسلمین جهان می باشد را تحقق بخشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ایران، شکست اسرائیل، راهبرد رهبر انقلاب، روز قدس ، راهپیمایی روز قدس ، سیستان و بلوچستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
عکس
V
آرشیو