یادداشت /اتفاقات اخیر غزه و روز قدس

روز قدس امسال ؛ روز فریاد وجدان های آگاه جهان بر سر اسرائیل و آمریکا

ریختن خون آزادگان عالم ، بیگناهان و کودکان و زنان و فرماندهان جبهه مقاومت چه در خارج از ایران و چه در داخل ایران عزم جبهه جهانی مقاومت را راسخ تر و خروش میلیونی آزادگان جهان را بر سر عمال غربی و شکست خورده از طوفان الاقصی سبب خواهد شد.
روز قدس امسال ؛ روز فریاد وجدان های آگاه جهان بر سر اسرائیل و آمریکا
1403/01/17 - 12:23
تاریخ و ساعت خبر:
191721
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان ،سیده زهرا اسلامی فعال اجتماعی در یادداشتی در خصوص اقدامات وحشیانه و به دور از انسانیت غزه و اهمیت روز قدس امسال گفت : سلام و درود بر روح پرفتوح شهدای راه قدس، سلام خدا بر کودکان شهید، مادران شهید ،همسران شهید، زنان شهید،فرزندان شهدا و رزمندگان مقاومت .غزه مقاوم همچنان در خط مقدم مبارزه با رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ایستاده است و صدای آه و ناله غاصبان صهیونیست از عمق وجود خبیث شان به گوش می رسد. اما در این سو غزه ی مقتدر ،مظلومانه در دامان خون آلود خود بشارت پیروزی را یافته و ندای الله اکبر را به نشانه سپاس بر پیکر زخم خورده خود از جنایت و وحشی گری صهیونیسم فریاد می زند .طوفان الاقصی و رشادت مردم فلسطین؛ افسانه ای که رژیم صهیونیستی از خود و از ارتش خود در جهان به نمایش گذاشته بود را بر باد داد .غزه و مردم غزه ایستاد ه اند بر بلندای خرابه های جنون سیاسی آمریکا و صهیونیست و بی تفاوتی برخی دولت های مسلمان و دول حامی رژیم جعلی صهیونیستی؛ و وجدانهای بیدار همه را نظاره می کنند .
همه می دانند مردم غزه و فلسطین و غزه مقتدر باقی خواهند ماند و آنکه رفتنی است رژیم اشغالگر است. محاسبات منطقه ای یک بار دیگر مانند گذشته بعد از طوفان الاقصی تغییر کرده است و تغییر خواهد کرد. مقاومت در منطقه وضعیت دیگر پیدا کرده است و قدرتمند تر و مجهزتر از گذشته بر پیکره شکست خورده از مقاومت ضربه خواهد زد. این را دشمنان ایران اسلامی و دشمنان مقاومت اسلامی در منطقه باید بدانند و بر خود بقبولانند که جایی در این منطقه ندارند و این تغییرات شگرف را ببینند ،تن بدهند و بدانند که در این منطقه نمی توانند بر جامعه مسلمان حکمرانی کنند .ما بر پیروزی خود بر غاصبان و جنایتکاران عالم باور داریم و این یک باور عمیق دینی و درونی است .
و این جزو اصول دلاورمردان ایرانی است .ما می دانیم که در یک جنگ تمام عیار اطلاعاتی، نظامی نوین و رسانه ای با رژیم صهیونیستی و البته آمریکا و دیگر خائنین عالم هستیم و تمام ابزار و امکانات جبهه مقاوت متناسب با شرایط کنونی هماهنگ شده است .
ریختن خون آزادگان عالم ، بیگناهان و کودکان و زنان و فرماندهان جبهه مقاومت چه در خارج از ایران و چه در داخل ایران عزم جبهه جهانی مقاومت را راسخ تر و خروش میلیونی آزادگان جهان را بر سر عمال غربی و شکست خورده از طوفان الاقصی سبب خواهد شد. همچنان که فریادهای ملت های آزاده در سراسر جهان خواب راحت را از آنان گرفته است و این مسیر همواره و همگام با مقاومت و مبارزه ی غزه مقاوم ادامه خواهد داشت تا پرچم رهایی بخش اسلام بر اساس وعده الهی و در آینده ای نه چندان دور از کرانه های مدیترانه در سرزمین اسلامی قدس تا بلندترین قلل جهان به اهتزاز درآید .ضمن بزرگداشت یاد و نام شهدای راه قدس و جبهه مقاومت ؛یک بار دیگر به خیابان ها می آییم و نفرت خود را از رژیم کودک کش و منحوس و نامشروع اسرائیل و آمریکای جنایتکار فریاد خواهیم زد . وهمه حامیان رژیم کودک کش اسرائیل می دانند و مجبورند بدانند که اکنون ملت ها می خواهند سیاست خشونت آشکار مشت آهنین و عمر هفتاد و پنج ساله رژیم نامشروع و جعلی اسرائیل که با افتخار و گستاخی آن را به اجرا درآورده است به پایان برسد.
اکنون وجدان های آگاه جهان بیشتر از قبل همدل و هم صدا نابودی اسرائیل جعلی را فریاد می زنند و این دیگر آرزو نیست و بر خرابه های غزه زندگی جریان دارد و امید موج می زند و این محقق شدنی است. به پایداری ملت فلسطین و غزه درود می فرستیم ،به روح بلند و متعالی شهیدان قدس سلام می دهیم و با ایمان استوار به ازادی قدس در روز جهانی قدس به میدان می آییم و لشکری از آزادگان خروشی بی المللی و سیلی عظیم به راه خواهند انداخت و امواج امید و خودباوری طوفانی ایجاد خواهد کرد که طومار سیطره اسرائیل بر سرزمین های اشغالی را در هم می پیچد وکودک کشان اسرائیلی را در سیل خون کودکان و زنان و مظلومان غزه غرق خواهد کرد. روز جهانی قدس پیمانی مجدد با شهدای راه قدس زنان و کودکان شهید فرماندهان شهید جبهه مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است. پس در راه آزادی قدس مجاهدت می کنیم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) پشتیبان محکمی خواهیم بود برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جهان.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز قدس 1403، طوفان الاقصی، جنایات رژیم صهیونیستی ، راهپیمایی روز قدس ، حمله اسرائیل به کنسوگری ایران در دمشق ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو