عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بی شک آمریکای جنایتکار در پشت تمام اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هدف آمریکا و اسرائیل غاصب کشاندن ایران به جنگ منطقه‌ای است اما ایران با تدبیر و دوراندیشی نسبت به این مسئله پاسخ نهایی را می‌دهد.
بی شک آمریکای جنایتکار در پشت تمام اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب است
1403/01/17 - 10:46
تاریخ و ساعت خبر:
191722
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، فدا حسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه ، در گفتگو با خبرنگار زنان ایران ضمن اعلام انزجار و محکومیت حمله تجاوز کارانه این رژیم سفاک و شهادت مظلومانه پاسداران کیان ایران اسلامی، سرداران شهید محمد رضا زاهدی، محمد هادی حاج رحیمی و جمع یاران همراه ایشان در سوریه را به ساحت رهبر معظم انقلاب، خانواده صبور و شریف شهداء و ملت آزاده ی ایران تبریک و تسلیت گفت.
نماینده مجلس درباره اقدام متقابل ایران عنوان کرد: «هدف‌گذاری که اسرائیل نسبت به کنسولگری ایران داشته و قبلا هم بخشی از مراکز ما در آنجا را مورد هدف قرار داده، پاسخ جمهوری اسلامی قبلا داده شده و الان هم داده می‌شود. اما چون پشت صحنه این عملیات آمریکای جنایتکار قرار دارد و هدف‌شان کشاندن ایران به جنگ منطقه‌ای است، ایران با تدبیر و دوراندیشی نسبت به این مسئله پاسخ نهایی را می‌دهد. به این دلیل که هدف آمریکا و اسرائیل از این عملیات عجولانه‌، کشاندن ایران به جنگ منطقه‌ای است.
وی در پاسخ به اینکه آیا حمله اسراییل تجاوز به خاک ایران محسوب می‌شود،گفت: «از نظر اصول بین‌الملل قطعا تجاوز به دو کشور محسوب می‌شود، کشور سوریه و بعد هم چون سفارت ایران مورد حمله قرار گرفته است از این رو این حمله قطعا تجاوز به کشور تلقی می‌شود.
وی در خصوص اقدام ایران در برابر این حرکت وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی بیان کرد: «ایران اهداف زیادی را در دستور کار قرار دارد و قطعا بر اساس همان اهداف پاسخ می‌دهد.
مالکی در پایان نیز درباره اینکه آیا پاسخ ایران به اسرائیل نظامی است، گفت: «طبیعی است با اقدامی که علیه کنسولگری ما داشتند، ایران هم پاسخ متناسب با آن را می‌دهد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حمله به کنسولگری ایران در سوریه، رژیم صهیونیستی، شهادت سردار زاهد، شهادت سردار محمد هادی حاج رحیمی ، انتقام پشیمان کننده ایران، حمایت امریکا از اسرائیل، ایجاد جنگ منطقه ایی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو