مقاومت زنان فلسطینی دشمنان را حقیر کرده است/نقش بی بدیل زنان در پیروزی جبهه مقاومت

کارشناس علوم دینی گفت: حماسه آفرینی و مقاومت زنان فلسطینی در نوار غزه بی بدیل و مثال زدنی است.
مقاومت زنان فلسطینی دشمنان را حقیر کرده است/نقش بی بدیل زنان در پیروزی جبهه مقاومت
1403/01/17 - 12:17
تاریخ و ساعت خبر:
191726
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سمنان، مریم محبوبی، کارشناس علوم دینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران در سمنان با محوریت نقش زنان در پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: زنانی همچون خدیجه کبری(س)، حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب(س)، آسیه همسر فرعون و مریم مادر حضرت عیسی از جمله زنان پاک و مؤمننی هستند که نقشی کلیدی و بسیار تعیین کننده در مبارزه با ظلم و استکبار داشته اند و تاریخ اسلام مدیون و مرهون بصیرت و آگاهی، ایثار و فداکاری و دشمن شناسی چنین زنانی است؛ زنانی که راه آنها تا به امروز پر رهرو بوده است و امروز الگوی زنان جبهه مقاومت قرار گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه امروز مقاومت و صبر و انقلاب زنان و دختران فلسطینی روح بخش و حیات بخش جامعه اسلامی است، گفت: این زنان هستند که می توانند فرهنگ مقاومت را توسعه بخشند و با روحیه انقلابی و صبر و استقامت خود در برابر ظلم ظالمان و مستکبران در سخت ترین شرایط مایه پیروزی و شکست توطئه های آنان شوند.
این کارشناس حوزه مسائل دین با اشاره به حماسه آفرینی زنان فلسطینی در نوار غزه با بیان اینکه مقاومت این زنان مثال زدنی و بی بدیل است، گفت: یکی از مهمترین اهدافی که رژیم صهیونیستی به ویژه در هفت ماه گذشته آن را دنبال می کند تضعیف روحیه زنان و مردان غزه است تا آنها به اهداف شوم خود از این تجاوزات و جنایات ددمنشانه که همانا مهاجرت اجباری ساکنان نوار غزه است، دست یابند؛ اما زهی خیال باطل.
محبوبی با بیان اینکه ساکنان غزه به ویژه زنان نقشی بی نظیر در حفظ روحیه مقاومت داشته اند، گفت: علیرغم بمباران های شدید رژیم غاصب صهیونیستی در ماه های اخیر اما نشانه ای از ناامیدی مردان و زنان فلسطینی در مقاومتشان در این شرایط سخت و دردناک نیست.
وی با اشاره به نقش کلیدی زنان فلسطینی در حفاظت از سرزمین خود گفت: یکی از شاخصه های بارز جبهه مقاومت در فلسطین این است که فلسطینیان در برابر شیاطین صهیونیستی متحد هستند.
محبوبی با بیان اینکه دنیا امروز شاهد شکوه مقاومت زنان در غزه و شهرهای مختلف فلسطین هستند، گفت: صبر و مقاومت زنان فلسطینی در مقام یک مادر آن زمان که فرزند خود را با شکرگذاری به درگاه خدا به خاک می سپارد، دشمنان و مستکبران عالم را حقیر و شکست خورده کرده است.
وی با بیان اینکه تولد نسلی انقلابی، تقویت ایمان و روحیه مجاهدان از جمله مهمترین نقش های زنان در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت است، اظهار کرد: در تاریخ پر فراز و نشیب اسلام این زنان عاملی ارزشمند برای تغییر، رشد و قدرت بوده و هستند و گواه این ادعا زنان فلسطینی است که سخت ترین دردها و بدترین فجایع انسانی را در جلوی چشمان خود می بینند؛ اما تحمل می کنند و تسلیم نمی شوند.
این کارشناس مسائل دینی به وعده خداوند اشاره کرد و گفت: وعده خداوند قطعی است و فلسطین پیروز خواهد شد و رژیم غاصب صهیونیستی این رژیم منحوس و کودک کش از صفحه روزگار برای همیشه محو خواهد شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مقاومت، غزه، فلسطین، شکست رژیم صهیونیستی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو