مردم استان تهران در طوفان الاحرار روز قدس حماسه آفریدند

راهپیمایی با شکوه روز قدس همزمان با سراسر کشور و اغلب کشورهای دنیا با حضور کم نظیر مردم و مسئولین شهرستان های استان تهران در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.
مردم استان تهران در طوفان الاحرار روز قدس حماسه آفریدند
1403/01/18 - 13:00
تاریخ و ساعت خبر:
191772
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران : راهپیمایی عظیم روز قدس امسال همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه رمضان امسال با حضور پر شور خانواده های شهرستان های استان تهران برگزار شد.
راهپیمایان در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دست داشتند، با مشت های گره کرده فریاد ضد استکباری سر داده و خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل به ویژه علیه مردم مظلوم غزه اعلام کردند.
مردم با سر دادن شعار "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران توسط رژیم کودک کش اسرائیل را تسلیت گفته و خواستار مقابله جدی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی با عاملان این جنایت شدند.
مردم خداجوی و ولایت مدار شهرستان قرچک با عبور از خیابان اصلی، در مصلای نماز جمعه حضور یافته و با قرائت بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی در مواجهه با جنایات رژیم اشغالگر قدس، خواستار اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت مسلمان در مقابله با استکبار جهانی شدند.
مومنان روزه دار شهرستان پیشوا نیز با حضور پررنگ و چشمگیر خود در خیابان ها ضمن بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند اضمحلال رژیم کودک کش اسراییل و اشغالگر سرزمین قدس شریف حتمی است.
این راهپیمایی از دو مسیر مسجد جامع امام خمینی (ره) و میدان ۹ دی شهرک تا امامزاده جعفربن موسی کاظم (علیه السلام) برگزار شد.
مردم غیور شهرستان ورامین با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، برای همبستگی و همدلی با مردم فلسطین، انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام و حادثه تروریستی کنسولگری را نیز محکوم کردند .
اجتماع عظیمی با حضور پرشور مردم شهرستان رباط کریم از مسجد النبی تا مصلای امام خمینی شهرستان با شعار ایستادگی و مقاومت از مظلومیت مردم فلسطین برگزار شد.
مردم غیور تهرانی در این روز خواهان آزادی قدس شریف و طالب گرفتن انتقام سخت از عاملان شهادت هموطنان ایرانی در کنسولگری سوریه، قاتلان خونخوار و کودک کش شدند.









انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهپیمایی روز قدس، خروش مردم استان تهران در روز قدس، طوفان الاحرار، محکومیت رژیم اسرائیل، بدرقه شهدای حادثه تروریستی سوریه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو