گزارش تحلیلی سخنان عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی

عبدالحمید در سخنرانی اخیرش در خطبه های نماز جمعه گفت وگو با جیش‌الظلم برای آرامش در سیستان و بلوچستان را مطرح کرده است این درحالی است که کارشناسان مسائل امنیتی معتقدند وی در ایجاد ناامنی‌های سال ۱۴۰۱ زاهدان نقش ایفا می‌کرد و پس از خطبه‌های او در نماز جمعه‌های مسجد مکی رگه‌های ناامنی در زاهدان و گاهی دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان بروز می‌کرد و حتی قربانی می‌گرفت.
گزارش تحلیلی سخنان عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی
1403/01/20 - 11:14
تاریخ و ساعت خبر:
191878
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، امام جمعه مسجد مکی در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته مسجد مکی ابتدا خود را مخالف ناامنی معرفی کرده و گفته است: ( اخیرا متاسفانه ناامنی‌هایی در استان رخ داد و ما بابت این موضوع نگرانیم ، ما همیشه به امنیت استان و کشور فکر می‌کنیم و معتقدیم استان و مرزها باید امن باشند. تمام کسانی که با بنده و این مجموعه شناخت دارند می‌دانند که ما نه‌تنها موافق ناامنی نیستیم، بلکه همیشه از این موضوع هراس داریم و معتقدیم باید امنیت حفظ شود و همه در سایۀ امنیت زندگی کنند ).
عبدالحمید در حالی این سخنان را مطرح کرده است که کارشناسان مسائل امنیتی معتقدند وی در ایجاد ناامنی‌های سال ۱۴۰۱ زاهدان نقش ایفا می‌کرد و پس از خطبه‌های او در نماز جمعه‌های مسجد مکی رگه‌های ناامنی در زاهدان و گاهی دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان بروز می‌کرد و حتی قربانی می‌گرفت.
او در سخنان خود به حادثه تروریستی چابهار و راسک هم اشاره کرده و از اعتقاد خود به گفت‌وگو سخن به میان آورده است!
امام جمعه مسجد مکی در اظهاراتی عجیب که یادآور پیشنهاد صلح اسرائیل و فلسطین است، گفته است: (ما به طرفین توصیه می‌کنیم به‌جای گلوله و درگیری و خونریزی، با همدیگر بنشینند و با صحبت و گفت‌وگو مسائل و مشکلات‌شان را حل کنند).
پیشنهاد گفت‌وگو با گروهکی که دیگر یک گروهک تروریستی شناسنامه‌دار و صدها تن از مردم بی‌گناه را به شهادت رسانده است در حالی از سوی عبدالحمید مطرح شده است که در کارنامه این گروهک در زمان حیات ریگی اقداماتی چون جنایت تاسوکی که ۲۲ قربانی و بعد از معدوم شدن ریگی حمل اخیر به چابهار و راسک و به شهادت رساندن ۱۱ نیروی مدافع امنیت مشهود است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
عبدالحمید، نماز جمعه مسجد مکی، گفت وگ با جیش الظلم، گروه تروریستی جیش الظلم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو