خواص بی‌نظیر این گیاه برای یبوست، اسهال و کبد چرب

خاک شیر تاثیر فوق‌العاده‌ای برای رفع برخی بیماری‌های گوارشی دارد.
خواص بی‌نظیر این گیاه برای یبوست، اسهال و کبد چرب
1403/01/26 - 10:25
تاریخ و ساعت خبر:
192032
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شووران یا خاکشیر گیاهی با خاصیت دارویی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای درمان برخی از بیماری ها و استفاده از خواص متعدد خاکشیر می توان آن را به شیوه های مختلف تهیه و مصرف کرد.
خاکشیر برای یبوست بزرگسالان و کودکان
برای درمان یبوست، خاکشیر را با آب ولرم تهیه کنید و به آن گلاب و کمی عسل اضافه نمایید. برای درمان یبوست در کودکان یک قاشق چای‌خوری خاکشیر را بکوبید و با آب ولرم به کودک بدهید. برای درمان طبیعی یبوست در افراد مسن استفاده از ترکیب خاکشیر کوبیده شده به همراه آب داغ و عسل موثر است.
خاکشیر برای اسهال
برای درمان اسهال که در فصل تابستان بسیار شایع است، خاکشیر،عرق نعنا و آب سرد را مخلوط کرده و میل نمایید. برای درمان اسهلال می توانید خاکشیر را بو داده و آن را با آب و عسل مخلوط کنید و به بیمار بدهید.
خاکشیر برای کبد چرب
روش مصرف خاکشیر برای کبد چرب، خاکشیر برای درمان بیماری های کبد مانند کبد چرب مفید است. برای درمان کبد چرب مخلوط خاکشیر وعرق کاسنی و شاه تره مصرف نمایید، این نوشیدنی سبب تصفیه کننده خون، درمان کبد چرب و فشار خون می شود.
خبرآنلاین
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تغذیه دستگاه گوارش کبد چرب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو